Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Vi har bare vært sammen en liten stund,men nå dukker det opp litt forskjellig.. Sammeligner meg med eksen sin,de gikk fra hverandre for 4 år siden.Han vil at jeg skal avbestille ferien som jeg har bestilt før jeg traff han,han syns jeg skal slutte på skolen for å begynne å jobbe,han syns jeg skal trene mer,han syns jeg skal slutte å røyke (vet det er dumt å røyke,men jeg bestemmer det selv). Han syns ikke jeg viser nok følelser,selv om jeg har vært helt åpen fra begynnelsen om at slike ting er vanskelig for meg,og at jeg trenger tid..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 En slik kjæreste hadde ikke jeg orket å ha. Nei det er ikke normalt, men det vet du vel egentlig. Enig med han at du bør slutte å røyke da Å trener er jo heller ikke dumt, det har man igjen for senere i livet. Men som du selv sier, dette er ting du må bestemme selv.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 På beskrivelsen din høres det ut som du er sammen med en utlenning.. De har for vane å trykke utav seg slikt:) Ta med deg pikk pakket ditt og gå
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg trener 3-4 ganger i uken på studio,og er ganske bra trent,vet ikke hvorfor han er så opptatt av det,og jeg røyker ikke mye 3-5 om dagen ca.Har sagt at jeg skal slutte,men som sagt så må akkurat dette være noe jeg styrer selv:) Jeg begynner bare å bli litt usikker på hele greien..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Hvis han ikke aksepterer deg for den du er, men prøver å endre deg, så dump han.... Han høres veldig kontrollerende ut og det er nok bare begynnelsen om du lar deg diktere av han!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 haha, er det samme kjæresten jeg hadde for 4 år siden ell?! Kliss lik ihvertfall! maste på meg om å trene mer, spise mindre "drittmat", kle meg slik og sånn osv.... men dette var mens jeg gikk på vgs, så jeg var jo dum nok til å være ihop med ham i 1,5 år... TOTALT bortkastet tid!! eneste jeg fikk ut av det forholdt var at jeg var så usikker på meg selv at jeg søkte etter positiv feedback overalt. endte med at jeg dro med meg dette inn i mitt nåværende forhold, og det har gjort sitt for at vi har måttet jobbe hardt lenge for å få det så herlig som vi har det nå... kvitt deg med ham så fort som mulig! det ødelegger en å få høre at du ikke er bra nok som du er hver dag! stor klem fra en som har vært der!
serin@ Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Fælt å si det, men tror du egentlig vet hva vi vil si(og kansje vil ha oss til å si..?) DUMP HAM! Hørtes bare stress ut, og mine varsels lamper hadde begynnt å blinke!! Bestemme slik over deg nå, hvordan vil han være om 1 år??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 uff han hørtes veldig dominerende ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå