Misti Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har prøvd veet sin og den virker jo ikke i det hele tatt... Jeg har så vondt i ryggen og beknet og det er så plagsomt og barbere seg...
*SamSung* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Anbefaler voksing på nærmeste spasenter, klinikk osv. Du ligger på en spaseng, de dynker bena dine i kjølene pulver, og voks voks, så får du deilig olje på deg etterpå, og følelsen av å ha vært på spa koster fra 200-500 ;D Hårkrem er akkurat som barbering, du kutter hårene.. og hårkremer er ikke bra for huden. Tenk, det etser bort håra over huden, tenk hva hva huden din må igjennom da? :/ Hurra for voks
Misti Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 ja men tenker mest på imtimbarbering....
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Du kan få intimvoks på spa også=) veldig praktisk visst, holder en måned eller så...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 slår et slag for epilering, ondt i starten men fine legger i lang tid...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Hehe, jeg tenkte å prøve etter at jeg har født, men må nok manne meg opp litt ja... Ser gruelig vondt ut, men det er visst kjapt gjort. Omtrent som å ta hull i øret, sier de=) Og så blir det mindre og mindre vondt for hver gang... Sikkert verdt det i forhold til å drive og barbere i hytt og pine...
*SamSung* Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Ikke gru deg til voksing Herremalla, første stripe svir, men det bråker og ser mer dramtisk ut en det egentlig er. Å rive av en plasterlapp er 10 ganger vondere. Voksejentene vet hva de gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå