Gå til innhold

Bruker 3 åringen deres vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert et kjempe teit spørsmål dette her, men lurer litt på om det er nødvendig å dra med oss vogn når vi skal på fastlands tur nå snart. Her oppe har vi ikke brukt vogn på 6 mndr eller noe sånn, for her sitter hun stort sett på akebrett eller spark, ikke er det så mangen butikker å gå å kikke i heller. Men når vi reiser ned, så blir det vel litt shopping tenker jeg, av å på buss noen gange osv. Hun sover ikke på dagen lenger, så hun trenger ikke vogn pga soving.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun bruker ikke vogn. Men når vi skal til Tyrkia i mai blir vi å ta med oss ei lita trille. Ser for meg at den evt kan bli brukt på ettermiddagen/kvelden hvis vi er rundt å titter. Og som pakk-esel på vei til stranden. ;o)

Skrevet

Hans Emil bruker sjeldent vogn. Kun når vi er ute på lange gåture så er det godt å ha med vogn. Om dere bare skal gå rundt i kjøpesenter og lign. så hadde jeg droppet vogn. Om hun blir træt kan man jo sette seg på en benk eller en kafe. Ofte er 10 min nok til de får litt mer energi.

God tur:-)

Skrevet

Nei, med litt oppmuntring går hun fint selv avstander opp til 5 km.

Skrevet

Brukte vel sist vogna før det ble sparkeføre, men hun har fint klart å gå til og fra barnahagen før det og, var vel egentlig ikke mer enn 1,5 år første gang hun gikk til barnehagen, ca 150 meter.

Vi hadde en liten trille med oss på ferie, og den var god å ha, men da gikk vi ganske lange avstander da, var sånn at 8 åringen klagde på at det var langt. Men hun var jo bare 2 år og 9 mnd da.

Spørs hvor mye dere skal gå, om dere er 2 voksne som kan bære litt om nødvendig vil jeg tro dere klarer dere fint uten vogn.

Skrevet

Jeg bruker vogn når jeg skal på shopping,langtur og ferie med min 3 åring.

Både for sikkertheten, mange butikker og kjøpesentere har jo masse trafikk rundt seg, og det er så fort gjort at de river seg løs fra håda og løper etter noe spennende som f.eks en ballong i veien.

Ellers er det jo greit å ha en plass å ha varene i, om barnet skal bli vrang,lei eller syk på turen.

Også når man skal på pitstop, en unge som løper og poser liggende rundt bordet.... been there,done that,hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...