Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.. så var jeg inne på disse sidene igjen, jeg som trodde jeg var ferdig med barn. Fikk tredjemann for tre år siden og anså oss som ferdig med barn. men plutselig skjer det som ikke skal skje, jeg er gravid... hjelp.. har funnet ut at jeg er 7 + 4 på vei, og vi ha vurdert det ene og andre alternativet, men funnet ut av vi kommer til og bære fram barnet. men klarer ikke slå meg helt til ro.. andre som er i samme situasjon eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn nesten. Har også 3 barn og ble veldig uventet gravid med nr 4. Er 11 uker nå. Abort var ikke et alternativ, men merker jeg ikke gleder meg denne gangen (enda) slik som med de andre. Er fortsatt litt nummen følelesmessig rundt dette, når folk rundt meg gratulerer (begynte å fortelle det nettopp) og sier "å så koselig da!", så må jeg nesten presse frem et smil. Koselig??? De skulle sett mine som babyer, hehe... de var ikke akkurat enkle da... På den annen side så jeg ham sprelle inni magen sist uke på en tidlig UL, og ble rørt da, hele situasjonen ble virkelig og mer positiv etter det synes jeg. Er likevel glad jeg enda har mange, mange månder på meg til å forberde meg til dette. Var ikke slik jeg hadde tenkt tingene, og er vel kanskje også derfor det er vanskligere å takle det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...