ROFL Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg satt på toalettet idag(bimmelim), mens snuppa drev å leka på gulvet, og plopp så ligger plutselig badeanda i do! Noen andre som har slike historier? Kjeder meg litt her..
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Vi hadde besøk av en gutt på 2år for noen år tilbake. Han fikk sitte på kjøkkenbenken med sin splitter nye lastebil mens jeg laget suppe til alle sammen. Plutselig, og før jeg aner ordet av det, ligger lastebilen i suppa. Fikk fisket den opp, skylte den og satte gutten ned på gulvet. Da gjekk han strake veien til badet og puttet den i do. Nice!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Alle tampongene mine... hehe, det var morro ja!
Piipii Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Seg selv, haha. Jeg holdt på å lage middag så kom datteren min på 3 år og ropte Casper sitter i do. Jeg løp inn på badet og der satt han oppe i doen, haha. Kunne ikke noe annet en å flire og måtte ta et bilde hehe
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Det er bare to ganger det har landa noe i do, ved hjelp av små guttehender, en gang på hver av de to små... Og begge gangene var det selfølgelig en liten bil som havna nedi doen =)) Bare å fiske den opp igjen å vaske veldig, veldig godt!!!!!
Trouble Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 En kattunge Men gikk heldigvis bra, selv om poden spylte ned attpåtil!
velsignet med to Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Guttungen fant ut her en morgen at doen måtte skrubbes, og det med tannbørsten hans!
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Ganske ofte kaster lillegutten hele dorullen i do, ekkelt men relativt enkel å få opp igjen. Det er verre når han river og river og river av alt papiret, skyller ned og tetter igjen! Ellers har det ikke vært så mye rart i do... men da eldste var ca 21 mnd så havnet hun i akvariet en tidlig morgen. Hun var ferdig kledd og stelt, jeg var på badet for å ta på siste resten av sminke før jeg skulle på jobb. Når jeg kom ut igjen, klar til å gå, så hadde hun tatt av lokket til akvariet, klatret oppi og satt seg ned! Ante ikke om jeg skulle le eller gråte... Hehe. Men hun måtte ha nytt skift og min barnløse, kvinnelige sjef var pottesur og tvilte sikkert på historien min. Men jeg har bildebevis! ;-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 jeg og ene søstra mi hadde vist kasta 2000kr i do.. husker det ikke selv da, var bare 4 og 2 år vi da.. de var vist ganske fortvilet ja,hehe.. her havner lekebiler, fulle doruller, tamponger (nye ja:), egentlig alt hva de finner tilgjengelig i do.. æsj..
Vilja<3 Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Gutten min stod å vasket doen med tannbørsten min en gang. En annen gang kastet han den helt nye tlf min i do!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 Hehe, morom tråd. Datteren min har ikke kastet så mye gøy i do. Men sist vi var hos legen fikk hun ha med seg to av lekene fra venterommet inn på stellerommet da jeg skulle skifte bleie på henne. Da jeg skulle pakke sammen stellesakene hev hun begge lekene rett i do. Fisket de opp og kastet de.. Huff!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 En skrubbehanske og en fluorboks. En dag hadde jeg låst døren sånn at han ikke skulle stikke ut i gangen, siden vi ikke har trappegrinn og trappa er rett utenfor døra. Da pirket han ut nøkkelen, mens døra fortsatt var låst, og jeg rakk akkurat å ta nøkkelen før han fikk dyttet den i do mellom dolokket og doringen. :S
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Trappegrind, ikke grinn..! Må pirke litt på meg selv.
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 Stesønnen min spytta den siste smokken sin i do, rett etter at pappan hans hadde tissa :-P Så da sa pappan bare at det var siste smokken hans. Og det var helt greit faktisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå