4blir5 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er jevnt over kvalm hele dagen, kaster ikke opp, er bare skikkelig uggen. Blir ekstremt kvalm ved litt aktivitet som å trille småen i vogna til barnehagen (1 km unna). Det siste nye nå er at jeg våkner flere ganger om natta fordi jeg er kvalm, og sliter med søvnen pga dette. Hadde hyperemesis forige svangerskap og kasta opp til småen var føds, men var aldri kvalm om natta.. Andre som har det slik?
wowo Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hei Titter innom fra 2 trimester. Jeg var også plaget med å våkne på natten og være kvalm. For meg hjalp det å ta en bit eller to med banan, spesielt dersom jeg måtte opp å tisse. Dette tok det værste av kvalmen og jeg fikk sove igjen. Kanskje det kan hjelpe for deg å! Lykke til
*lykkelig mamma* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har hatt kun en natt hvor jeg har vært ekstremt kvalm. Dette er ca en uke siden. Fikk knapt sove den natta. Ikke vært mere kvalm på natta siden. Har du det sånn vær natt eller bare innimellom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå