Gå til innhold

Noen som har tatovering helt nederst på magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble den da dere var gravide? Blir den forandret etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en nederst på høyre side, litt ovenfor hoftebenet, og det strakk seg øverst, men har kommet seg nå:) blir vel helt seg selv så fort jeg får vekk babyfettet...

Skrevet

Hei!

Jeg har et japansk tegn nederst ved trusekanten, på høyre side. Har nå hatt to svangerskap og den er fortsatt like fin :)

Men vurderer å gjøre den om til en stjerne og få inn fødselsdatoene til barna mine ved siden av :)

Skrevet

Jeg har en som er så langt nede at trusekanten dekker den akurat.

Den ble forandret.

Skrevet

Har en som sitter litt over bukselinningen, og den ser helt normal ut nå. Den ble jo ganske forstørra da magen var stor, men den ble ikke strekt eller noe slikt. Tror nok det er litt individuelt hva som skjer, man har ulik hudkvalitet, derav ulikt resultat. Jeg fikk ikke strekkmerker heller, så har kanskje litt elastisk hud?

Er ikke verre enn at du kan få pynta på den i etterkant, dersom du synes den har forandra seg:-) Betyr uansett så lite i den store sammenheng uansett, synes jeg. (men er bare min mening det da)

Skrevet

Takk for svar:) Denne skal være helt helt nederst, under trusekanten liksom... Får håpe det går bra da

Skrevet

Går nok fint, når den sitter så langt ned unngår du jo steder der magen vokser mest uansett, er nok "verst" midt på og utover mot sidene, om noe...

Skrevet

20:57 igjen

Kan legge til at magen min hele veien var veldig langt nede.

Stedet jeg kjente mest bevegelse var "bak/under" trusa.

Skrevet

jepp, har navnet mitt på arabisk midt på magen mellom navlen og ja... tissetassen.. Fikk ingen strekkmerker og ikke så veldig stor mage, så det gikk kjempefint:) strakk seg jo med huden, men er like fin nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...