Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Lurer på hvordan dette skal gå.... Bf trakk seg fra samvær og har ingen andre til å passa barna. Nå vil han komme å møte meg her hjemme ( han bor 9 timer unna ), og han vil gjerne treffe barna. Kjøpt gaver til dem å greier. Tror ikke barna har noe imot at han kommer, de virker positive ( 2.5 og 4.5 år ) Men vet at foreldrene mine kommer til å sette ned bena og bli sinte.... Hva bør jeg gjøre? Liker han så utrolig godt, vil ikke la han glippe fra meg.... Føles ut som jeg er i ett eventyr. Aldri hatt så god kjemi med noen...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Du er voksen og mor til 2 barn, hvorfor skulle foreldrene dine bestemme hvem du treffer? Go for it!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hvorfor skal foreldrene dine ha noe å si på hvem du møter?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 har du møtt denne mannen mange ganger? jeg er av oppfatning av at man ikke lar barna treffe en mann man ikke er seriøs med. er selv skilsmissebarn å det er hardt å ha flere menn eller kvinner innom som mammas eller pappas kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Hi her. Har ikke møtt mannen i virkeligheten, men har pratet på telefon/msn ett halvt år nå. Og følelsene er der virkelig.... Vi går aldri tom for emner å prate om, og vi har faktisk begynnt å diskutere fremtiden. Han har veldig lyst å møte meg og barna, og han vil møte barna for å vise at han mener alvor med dette. Vi snakker sammen flere ganger for dag, og kjenner hverandre godt på den måten. Han er rett og slett herlig....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 en mann jeg aldri har møtt i virkeligheten hadde jeg ikke hatt i nærheten av mine barn. hold ungene for guds skyld unna til du vet om dette er en mann du vil satse på.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er helt satt ut av at du ville treffe en mann du aldri har sett før sammen med barna dine! Du må ikke være så naiv!!! Huff, blir skremt jeg. Du må tenke jente! Du tror sikkert at han er til å stole på med gaver og greier, men jøye meg, ikke utsett barna for dette da! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har ikke sagt at jeg vil at han skal treffe barna. Men har vansker med å treffe noen som helst uten barna ved min side uansett, Så det blir nok til at jeg må kutte han ut, ville bare høre hva dere tenkte om at han ville møte barna på første møte med meg ( var kanskje krokete formulert ) Er skeptisk til det jeg oxo, tro meg... Jeg har sagt hele tiden til han at det blir vanskelig å møte meg uten barn. Ingen barnevakter som stiller opp og lite bf oxo, Og at jeg gjerne ville møtt han på tomannshånd noen ganger før barn eventuellt blir dratt inn i ett forhold. Barna er alltid førsteprioritet, får nok av tid når barna blir voksne og finne en å dele livet med. Barna er jo livet mitt nå
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 For det første så vil ikek barna dine hverken huske eller skjønne noe som helst, hva er egentlig galt med folk her inne? Mener dere at dere aldri har mannfolk på besøk når barna er oppe? Jeg har da kompiser som er gutter og det hender nå at de stikker innom rett som det er skal man nekte det fordi man aldri har fri? Da kan jeg godt forstå at mange sitter her og sutrer over at de kjeder seg alene på kveldene.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Ups, var ikke helt ferdig ennå. Så dersom foreldrene dine er så mot det så får de heller stille opp som barnevakt om ikke så får de holde kjeft og godta dine valg! Om det føles trygger så kunne du jo sørget for at han hadde et rom på et hotell eller noe den føste kvelden slik at du hadde litt "backup" om alt skulle skjære seg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 ja det hender at jeg også får mannebesøk av kompiser og kanskje en jeg har et godt øye til. Men da sover barna, å jeg kjenner de jeg har på besøk. En mann man har snakket med på tlf og på nett kjenner man ikke. Vil ikke ungene huske noen ting? husker tilbake til jeg var 4 år. Å oppleve mamma være god med en mann kan være forvirrende for et lite barn. I hvertfall hvis barnet ser det skje med forskjellige menn.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Hi her.... Nå har det seg sånn at jeg ikke drar inn menn i tide og utide. Har vært singel i nesten 2 år og barna har ikke sett andre enn mannlige familie medlemmer her. Jeg er temmelig sikker på han her, det er jeg virkelig. Har pratet en del med mora hans oxo jeg da , og hun ser allerede på meg som en svigerdatter.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #13 Skrevet 19. januar 2009 Go for it! Noen får man god kjemi med og man vet det er trygt å møte dem.. Har også bltt kjent med en via nettet, han tok med seg datteren sin og besøkte oss en sommer, bodde hos oss nesten en uke. Hadde vel pratet sammen via nettet og tlf ett halvt års tid.. Når vi møttes skjønte vi straks begge to at kjemien vi hadde ikke var en forelskelse, men mer som venner. Vi koste oss lell sammen i flere dager, og er venner ennå :-) ....... burde egentlig vært død jeg så mange nettvenner jeg har fått besøk av.. og reist på besøk til.. Stol på magefølelsen, møt hverandre på en offentlig plass, lekepark etc., ta han med hjem hvis du føler det er okei :-)
serin@ Skrevet 19. januar 2009 #14 Skrevet 19. januar 2009 Ser IKKE problemet, så lenge dere oppfører dere som venner foran barna. Jeg har ofte kompiser på besøk her, reiser på hytteturer med kompiser.. MED barn. Treff ham som en sier over her, på en offentlig plass og se hvordan det går etter å ha pratet face to face med ham. Selvfølgelig sover han på hotell...regner med det var en selvfølge
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #15 Skrevet 19. januar 2009 Hi Her... Selvfølgelig skulle han ikke sove her, ihvertfall ikke den første natten Hehe.... Hadde det vært fullt på overnattingsstedene her, så hadde jeg kanskje kunne vurdert å tilby han sofaen ,ikke mer
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #16 Skrevet 19. januar 2009 Kunne ikke falle meg inn å be en venn jeg har pratet med og blitt kjent med over så lang tid om å ta inn på hotell.. Har selv reist og overnattet hos nettvenner. Hendte også vi møttes i en annen by slik at vi delte hotellrom sammen.. Barna har ikke vondt av å se at mamma får nye venner :-) Når jeg tenker meg om må jeg ha vært veldig naiv, men velger heller å tro jeg har en meget riktig magefølelse.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #17 Skrevet 19. januar 2009 Å det var godt å se at du også fikk noen litt mer fornutige råd her etterhvert, jeg er Anonym 22:03 og 22:05 og håper du får det kos. Jeg synes det er rart at så mange kikker når man snakker om å møte noen fra nette, for alle er jo på nettet nå om dagen og helt ærlig møter jeg en type på byen som påstår at han ikke har eller aldri har hatt profil på en eller annen side så mistenker jeg han for enten å være løgner eller tilbakestående. Jeg har også profil på nettet og foruten om at jeg kan være sur og tværr av og til så har jeg ennå ikke skadet noen. Som du sier så har du jo også telefonnummeret hans og vet hvem han er, du har snakket med han mange ganger osv. så hva kan han gjøre? det værste er vel at kjemien ikke stemmer men det regner jeg med dere har snakket om. Så klart i en perfekt verden hadde det vært flott å møttes uten barn, men det er ikke like lett for alle, bor du i Oslo-området så er det jo også fult mulig å tilbringe en dag på et av de lekelandene rundt om...da er det ikke sikkert dere vil se så mye til barna;-)
tonebf Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Gjør det Jeg møtte en på nett som kom hjem til meg mens sønnen min sov.... Men han var der bare 2 timer og dro igjen etterpå! Men ikke altid man har mulighet for barnefri og føler du at kjemien er god går nok dette supert:D Vis foreldrene dine er bekymret så får de passe unga så dere kan kose dere Masse lykke til og gjerne kom med oppdaterinG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå