Gå til innhold

dere som er alene med barna om morgenen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dusjer dere om morgenen eller kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dusjer som regel om morgenen. Begge barna er nesten alltid med inn i dusjen. Ikke akkurat god plass, men de sitter på gulvet og leker mens jeg vasker håret osv, Ungene er 1 1/2 og 3 1/2 år. Hvis jeg vil dusje alene må jeg stå opp før 6-minst. Jeg kan ikke la den minste være uten tilsyn mens jeg dusjer. Og den eldste vil alltid være med hvis lillebror skal det.:-) Er jo litt koselig da:-)

Skrevet

jeg er alene med to barn hver morgen unntatt annenhver helg.

Vi dusjer alle 3 sammen annenhver dag, men dusjer jeg om morgenen på guttn på 1 sitte i matstolen sin å se på, å jenta på 2,5 i en vanlig stol å se på. Synger å danser litt samtidig så de ikke kjeder seg :-) Steller meg med døra åpen så ungene leker i stua å går frem og tilbake samtidig.

Skrevet

Om kvelden.

En sjelden gang gjør jeg det på morgenen,og da er begge med meg i dusjen (4 år og snart 2 år),eller minste bader i balja,og han største ser på tv..

Skrevet

Herregud, dere har problemer hvis dere må spørre og forklare når og hvordan dere dusjer med barn i huset!

Skrevet

Og hva var vitsen med dette sure innlegget da????

Skrevet

Dusjer når det passer meg, har bare jenta(13 mnd) med inn på badet, så kan hun styre rundt der og leke og tulle. Dusjer jo bare noen få minutter, og det har aldri vært noe problem. Da hun var bitteliten satt jeg henne bare i vippestolen foran dusjen. Ser henne hele tida gjennom glasset, så har full oversikt. Dessuten har vi ikke noe "farlig" stående der heller, så trenger ikke stresse mer enn ellers i huset:-)

Skrevet

Kveld, men det er ikke fordi jeg har barn, men fordi jeg er så sinnsykt B-menneske. Orker ikke stå opp et kvarter tidligere for å dusje..

Skrevet

Jeg dusjer om morgenen, må det med den høysåten av et hår jeg har ;)

Guttene på 5 og 7 år ser gjerne på TV så lenge, mens jenta på 1,5 år er på badet sammen med meg. Hun har noen leker og bøker der, eller hun pusser tennene sine, så lenge jeg ikke blander meg kan hun holde på lenge med den tannbørsten...

Skrevet

om morningen, det har jeg alltid gjort og jeg er alltid alene med han. ikke noe problem det vel :-)

Skrevet

her står jeg opp 5.15 for en dusj, hver dag.

Skrevet

alt etter som. er det om morningen pleier snuppa å leke eller ete frokost eller tusle litt til å fra på badet. er egentlig ikke noe problem, iallefall ikke om de bare vennes til det med engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...