Gå til innhold

Bytter dere body hver dag (på de små altså)?


nungo

Anbefalte innlegg

Kanksje med fare for å skjemme både meg selv og barnet mit ut ??? Men jeg bytter altså ikke body på Lillemor hver dag - har aldri gjort det. Nå for tiden bruker hun stort sett bare ullbody, ikke svetter hun og bleien holder altid tett. Derfor byttes bodyen bare når hun bades (ca. 2 - 3 ganger i uken) og selvsagt dersom hun griser på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg - jeg må innrømme at hvis den har en flekk og vi ikke skal gjøre noe spesielt på dagen så får han den på likevel. Så da er nok jeg en enda "dårligere" mor enn deg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger frem rent på kvelden til neste morgen, men hvis det er ull kan han gjerne bruke den flere dager uten å bytte. Ull er jo selvrensende. Det er ikke så veldig skittent etter en dag, så jeg tror nok jeg bytter for ofte. Godt noen er bevisste på at klærne faktisk ikke behøver å byttes daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter bomull hver dag, men nå bruker hun nesten bare ull, og da kan det gå mange dager uten at jeg skifter. Men jeg skifter i alle fall to-tre ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også mye i ull og dette byttes ca annenhver til hver tredje dag. Prøver å bruke klærne lengst mulig før jeg vasker dem. Likevel går vaskemaskinen ca to runder hver dag. Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta kvar dag ja, men av og til oftare. Sia eg har ei som sleva en del. Smikkene drar ho berre av seg, så det hjelper ikkje..

 

Vi bruka aldri ull, så eg er vel ei dårlig mor på den måten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ullbodyene bruker jeg flere dager, men de andre skiftes hver dag.

Har alltid gjort det, han er en varm gutt som svetter en del.

Etter han begynte å åle seg og krype blir det også fort skittent. Vi har katter og hund, så selv om jeg støvsuger daglig og vasker golvet ofte, blir det en del pels og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter body på Helene hver dag. Har som regel ikke noe genser over bodyen når vi er inne. Tross at jeg bruker frakke-smekke når hun spiser så klarer hun å søle noe så vanvittig, nesten så man ikke ser fargen på bodyen når kvelden kommer (litt overdrevet da, men...)

 

Men storebror har ofte en genser over bodyen og da blir den ikke sølete. Så han bruker gjerne bodyen flere dager. Men har hørt at ull bør luftes (?) så jeg bruker da ofte en annen body dagen etter... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bytte hver dag. Er full av flekker når hun kommer hjem fra barnehagen. Blir mye klesvask for mor, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...