Gå til innhold

Hehe, må bare få ut litt irritasjon ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppfordrer herved alle til å prøve å være litt raske når dere skal stelle på babyen på offentlige toaletter! Idag stod jeg utenfor toalettet, men vogn og baby på armen og ventet. Ventet. Ventet. Og ventet enda litt. Babyen skrek av bæsjen i bleia, og vi måtte flytte oss sikkert 20 ganger fordi folk skulle ut og inn til de andre toalettene.. etterhvert spurte jeg en ansatt om stellerommet var stengt av eller noe, men det var det ikke altså. Så vi ventet enda litt til, og ingen kom ut.. etterhvert måtte jeg bare sette ungen i bilen å dra hjem, for vi kunne ikke vente lenger. Ungen vred seg i armene mine og ville ikke vente mer.. Og dette er ikke første gangen vi måtte dra hjem fordi stellerommet er opptatt over langt tid!! Skjønner at det er koselig å bruke litt tid på stelling av baby, men når det er på et offentlig toalett syns jeg folk kan vise litt respekt å være litt raske. Jeg bruker MAX 5 minutter på å skifte bleie, uansett om det er bæsj eller ikke! Folkens, prøv å være litt raskere.. det er fryktelig irriterende for de som står å venter. Og det går ut over barna, ikke bare de voksne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inne på stellerommet/toalettet? Isåfall er det enda mer respektløst syns jeg.. jeg kunne ikke funnet på å amme på toalettet, og iallefall ikke når det bare er ETT stellerom på hele kjøpesenteret.

Skrevet

Enig med deg i grunn. Men kunne du ikke stilt deg litt usjenert til og tatt en skifte likevel da? Har jeg gjort ja, sto i en gang med lite trafikk og fikk bytta på ungen.

Skrevet

Mulig jeg er litt spesiell men aldri om jeg hadde ammet inne på ett toalett.

Skrevet

Joda, jeg gjør det når det er lang kø og det er bare tissebleie.. men når det er bæsj syns jeg det er greit å få lagt han ordentlig fra meg på en stellematte :) Syns det er så dårlig gjort altså.. og hvis babyen skulle skiftes på, og mamma skulle tisse samtidig så tar det uansett ikke 30min!!! :(

Hi

Skrevet

Det er mange som ammer på stellerom. Uansett, jeg tror ikke noen respekterer andre på offentlige toalett.

Skrevet

Hvorfor banket du ikke på? Noen kan ha låst døra utenfra med vilje, noen kan ha ligget blødene og halvdød der inne?

Who knows?

Skrevet

Jeg dro i håndtaket for å sjekke at det var låst, og fikk ingen reaksjon.. begynner du å dundre på døra hvis noen bruker lang tid på do? Det gjør ikke jeg altså...folk må få være i fred på do. Men syns folk kan gjøre sitt, og komme seg ut igjen. Som sagt er det ikke første gangen jeg har stått 30 min utenfor og ventet, så det er tydeligvis flere som bruker ekstremt lang tid på å skifte en bleie.

Hi

Skrevet

Når slik skjer, skifter jeg bare bleie å vogna jeg.

Ingenting å hisse seg opp for.

På senteret her, så er stellerommet og ammerommet kombinert. Men ammer aldri der uansett, syns det er litt ekkelt. Men det er jo sikkert ikke det da.

Skrevet

Hvis det er et toalett der også, kanskje det var noen med "fordøyelses" problemer som var der inne.

Faren til mannen min, bruker 30-60 m på do, fordi han er så utrolig hard i magen på grunn av noen medisiner han bruker. Å må han på do på senteret og slikt, så velger han å ta et toalett som er "alene" om han kan det. For det er ikke noe særlig for han å sitte å trøkke mens folk kommer og går, pluss han er nervøs for lukten.

Han har altid med seg fyrstikker, så når han er ferdig på do, så tenner han noen fyrstikker, så det ikke lukter vondt når neste mann skal bruke toalettet.

(jepp for dem som ikke vet det, tenner man noen fyrstikker etter man har gjort sitt, så fjærner det lukten, vi har altid fyrstikker på badet)

Skrevet

Ja, det kan godt hende det var noen med slike problemer der inne.. men som sagt har det skjedd flere ganger, og jeg tviler på at det er SÅ mange med fordøyelsesproblemer. Uansett - stellerommet er i "samme rom" som de vanlige toalettene hvis du skjønner - de er like, bortsettfra at det er stellematte, plass til vogn og bleiebøtter der. Så han/hun kunne isåfall like gjerne brukt et vanlig toalett etter min mening. Og hvis denne personen ikke hadde med baby (uansett hva grunnen måtte være) syns jeg det er dårlig gjort å okkupere det eneste stellerommet på kjøpesenteret!! Det kom to til med babyer som skulle skiftes på, men som snudde i døra da de så det var kø.. igjen - jeg syns det er respektløst!

hI

Skrevet

kunne du ikke bare byttet bleie i vogna da??

men nå bruker jeg max 1 min på å bytte bæsje bleie ink kles bytte..:)

har nok litt trening ja,hehe.

Skrevet

ble vist anonym:)

Skrevet

Joda, jeg ble nok litt i overkant irritert.. men jeg syns nok det er litt unødvenig da :) Som sagt, vil ikke skifte klinebæsj i vogna.. da vil jeg helst bruke stellematte :)

Men ja, bare tenk over det nestegang dere bruker stellerom :)

Hi

Skrevet

Det finnes jo plenty av folk som mener ammende bør stues bort på stellerom og toaletter, så de har vel bare tatt dem på ordet da? hvor ellers skal de amme da? på benker og kafeer? det er jo ekkelt...

(og nei, det er ikke jeg som mener det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...