Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har nå hatt hodepine i en uke...og den slipper ikke! Noen flere som har det slik?? En venninde av meg fortalte at hunadde det slik rett før hun fødte. Erfaringer?
Hakkamella Skrevet 20. januar 2009 #2 Skrevet 20. januar 2009 Hatt hodepine av og på siden iallefall 2. trimester. Nå er det så ille bl a pga muskelsmerter i tillegg at jeg nå har gått fra å kjenne etter hodepinen til å kjenne hvor det IKKE gjør vondt; i øynene foreløpig. Alt annet fra isse til kragebein er et reint helvete...
Plutselig_gravid Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Hadde intens hodepine i 4 uker i strekk i 2.trimester, så slapp den heldigvis taket. Håper ikke den kommer igjen. Var helt forferdelig.
Hegeveronica Skrevet 20. januar 2009 #4 Skrevet 20. januar 2009 Hvordan er blodtrykket ditt da, jeg har fott hoyere blodtrykk og legen er litt urolig for at jeg begynner a fa svangerskapsforgiftning, hun sier at jeg ma komme hvis jeg far vondt overst i magen eller starter a fa hodepine. Har du tatt kontakt med legen,jordmor om at du kan ha forhoyt blodtrykk . Tror det ikke er noe farlig men det er jo veldig ubehagelig a ga med hodepine hele tiden.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Jeg går også med hodepine.. Har gått med det siden fredag og har det enda.. Var innom føden en tur for sjekk i helga. Da jeg også var kvalm og uvell i tillegg. Men blodtrykket mitt var helt fint. Er irriterende å gå med den idiotiske hodepina...! Fikk Beskjed om at hvis det ikek ble bedre, eller ble værre, så måtte jeg ta meg en tur til. Skal til jordmor i dag da, rutinekontroll. Så skal prate litt med hun om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå