Gå til innhold

Svangerskaps hodepine - flere??

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Jeg har nå hatt hodepine i en uke...og den slipper ikke!

Noen flere som har det slik??

En venninde av meg fortalte at hunadde det slik rett før hun fødte.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt hodepine av og på siden iallefall 2. trimester. Nå er det så ille bl a pga muskelsmerter i tillegg at jeg nå har gått fra å kjenne etter hodepinen til å kjenne hvor det IKKE gjør vondt; i øynene foreløpig. Alt annet fra isse til kragebein er et reint helvete...

Skrevet

Hadde intens hodepine i 4 uker i strekk i 2.trimester, så slapp den heldigvis taket.

Håper ikke den kommer igjen. Var helt forferdelig.

Skrevet

Hvordan er blodtrykket ditt da, jeg har fott hoyere blodtrykk og legen er litt urolig for at jeg begynner a fa svangerskapsforgiftning, hun sier at jeg ma komme hvis jeg far vondt overst i magen eller starter a fa hodepine.

Har du tatt kontakt med legen,jordmor om at du kan ha forhoyt blodtrykk .

Tror det ikke er noe farlig men det er jo veldig ubehagelig a ga med hodepine hele tiden.

Skrevet

Jeg går også med hodepine.. Har gått med det siden fredag og har det enda.. Var innom føden en tur for sjekk i helga. Da jeg også var kvalm og uvell i tillegg. Men blodtrykket mitt var helt fint.

Er irriterende å gå med den idiotiske hodepina...! Fikk Beskjed om at hvis det ikek ble bedre, eller ble værre, så måtte jeg ta meg en tur til. Skal til jordmor i dag da, rutinekontroll. Så skal prate litt med hun om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...