Gå til innhold

Noen som lurer systemet her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilket system er det snakk om?

Skrevet

nei, jeg er vel en av de som blit lurt.. eller, blir ikke informert om mine retigheter med mindre jeg vet hva jeg har rett på.. lettvint det der:p

Skrevet

Jeg lurte det vel ikke. Det jeg gjorde var helt lovlig, ga kun riktige opplysninger.

Mottok både foreldrepenger og fødselsstipend fra lånekassen da jeg hadde permisjon. Grunn var at jeg både jobbet 100% og stod registrert som student.

Men det er jo på en måte å utnyte systemet da... Selv om jeg hadde rett på pengene. Moralsk riktig var det kanskje ikke... Men med den lusestipendet man får fra staten for å studere, så synes jeg det er greit å få litt ekstra og betale ned studielånet med...

Mange melder seg jo opp videre som student når de er gravide for å få stipend, så er jo igrunn ikke noe verre. Lånekassen anbefaler jo folk å gjøre dette også...

Skrevet

hehe, verste jeg har gjort var vel å gi for høg km stand på bilen når jeg skaffet forsikring for å så ta den laveste km tingen i året.

Skrevet

Gjør dere det, så legg det iallefall ikke ut på nett, ikke engang anonymt. Ikke lenge siden en fyr skrøt av forsikringssvindel på et bilforum, under nick og han ble tatt og dømt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...