Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har i lengre tid hintet og gitt beskjed om at jeg synes ting ikke er som det skal mellom oss. I går sprakk det fullstendig for meg og han forsto vel det var på tide å sette seg ned for en skikkelig samtale da..., og det skulle skje i dag. Jeg legger vesla i dag og hun er småsyk så det tar jo sin tid... Hører han styrer og ordner i 1.etg og tenker at da tar vel han alle forbredelsene til i morgen slik at den tiden som er igjen av kvelden kan vi prate. MEN NEI DA! Nå har han montert opp den nye pcn sin.... Da fikk han gitt meg et klart signal på hva som er viktig i hvertfall! Er så sinna! Detta gidder jeg faen i meg ikke! Det er som å prate til en pikk det der! Jævla dust! Sånn, da vet dere det!!! Måtte bare få det ut!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Kjære deg, ro deg ned å tell til ti. Før dere går hver deres vei, prøv ut samlivsterapi, dere skylder barnet deres å prøve ut å få hjelp til å løse problemene deres før dere går hver deres vei. Kan være at terapi kan hjelpe far til å åpne øynene. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Kan du da fortelle meg hvor mange ganger man skal gå i slik terapi? Var i det for 4 år siden vi og det hjalp jo ikke evig kan vi vel si... HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Man må jo opprettholde terapi ikke bare gi opp og slenge ut med ting når frustrasjoenen er på topp. Elsker du han?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Vi fikk beskjed for 4 år siden at hun terapi dama ikke kunne gjøre mere for oss, derfor er det ikke opprettholdt. Kan ikke svare på om jeg elsker han nå jeg for han er kun a pain in the ass om dagen (og sånn har det vært en god stund kan du si)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 ingenting kommer av seg selv, man må jobbe rævva ta seg for å opprettholde et godt forhold, ihvertfall etter man har fått barn. Parterapi er ikke alltid løsningen for alle, noen klarer seg best ved å prate sammen alene, og man kan krangle så busta fyker i ny og ne, når man bor oppå en person hele tiden må man få ut litt irritasjon, og klarer man ikke å ta det der og da så blir det en eksplosjon, og det er greit! Men da må man kunne sette seg ned sammen etterpå å le sammen, gråte sammen og kysse hverandre:) Men når dette er sagt, man skal ikke finne seg i alt, og hjelper det ikke å si at du vil snakke med ham, så gjør kort prosess og sett deg ned ved siden av ham å begynn å snakke. Jeg har lært at man blir sint fordi det bobler i en eller fler av tre brønner: Jeg ble redd, Jeg ble såret, Noe har blitt misforstått. Finn ut hvilken brønn det bobler i hos deg akkurat nå, og konfronter din kjære. Ingen problemer er så stroe at man ikke kan finne en løsning, dere må bare finne en løsning som passer dere:) Lykke til og ikke glem deres datter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå