Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Første "hintet" mitt om at jeg kanskje var gravid var da jeg leste en artikkel i VG Helg og måtte kjempe mot tårene. Jeg som ALDRI griner av filmer, bøker osv! I dag så jeg den siste episoden av Desperate Housewives (laster ned fra nett) og den var jo litt fin og litt trist og da kom tårene... Herremin, jeg er jo aldri sånn
bebis *aug09*juni12* Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 hehe. blir heller litt fortere sint jeg da.. kan irritere meg over den minste lille ting om jeg er i rette hmøret..
Zeke Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Ja det er sant, stakkers de to trolla mine, var sur på gubben i 2 dager i helga for ting som egentlig ikke var så farlig. Er ikke lett med disse hormonene nei. he he he
*Caroline* Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 hehe, kjenner meg igjen ja. Forrige uke så jeg en reprise av NCIS og sjefen der slutta..herregud som jeg tuta. Ikke bare tårer i øyekroken heller. Og skal innrømme at tålmodigheten ikke er helt der den skal være heller... Blir godt å få samboeren hjem så jeg får noen å la det gå utover
2prinsesserogbim Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Blir både lett sint og tar lett til tårene.... Er ikkje meg sjøl om dagane nei... Var enda sintere med første... Har jo slutta å røyke begge gangene og....
Prinsen & spiren Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Ja, jeg var veldig slik i førsten. Når jeg ble sliten og måtte gjøre ting jeg egentlig ikke orket. (Spesielt på jobben) da kjente jeg at tårene presset på. hehe..Men det har blitt bedre, og er 11 uker nå
nurke87 Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Ja, jeg signer inn her Den ene hunden vår har vært veldig spessiell i det siste (han er veldig redd i gamle hus), og vi vurderer å la han flytte til søstra til sambo (hun bor i en liten leilighet i et nytt hus, og der føler han seg trygg). DET har ikke vært lett å gå å tenke på nå i disse graviditetsdager skal jeg si dere... Det er vår første hund, og jeg får så vondt i meg når jeg tenker på å ikke ha han selv. Men så vet jeg innerst inne at han får det bedre der da... Men sanneli ikke lett nei... I tillegg kjenner jeg at jeg fort blir irritert over SMÅting, men pytt pytt... Det får nå bare være Vet jo at jeg ikke er sånn til vanlig da =)
Fionamedspire Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Melder meg også inn her:)) Ligger for meg selv og skjønner ikke helt hvorfor tårene triller. Har en kjæreste som er borte på jobb oppdrag denne uka, fant ut jeg var gravid i går. Han dro i dag kl 06.00.. Så nå synes jeg det er litt synd i meg. Skjønner ingenting. Jeg er jo egentlig gla jo
Trejenter? Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Tårene triller, triste ting på tv, i aviser, rørende ting som blir sagt.... kjæresten min spurte om han skulle lage te til meg, tårene begynte å trille... En dag var jeg bare lei meg, hvorfor veit jeg ikke. Det eneste jeg vet er at jeg egentlig ikke er sånn...
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Jeg tar nok litt lett til tårer sånn ellers også når jeg ser på TV eller leser noe i avisa osv, men nå er det virkelig ILLE! Klarer så vidt å se på TV uten å finne et eller annet å sippe over. Ikke bare det - men sipper over alt mulig rart, som f.eks hvis vi ikke har mer melk igjen eller en lyspære går. Det tar også vanligvis veldig lang tid for å få meg irritert, sint eller forbanna - men disse hormonene tar seriøst overhånd! Stakkars sambo som må leve med dette - han er jo vant til søte og snille meg som aldri lager en lyd som noe som helst - og nå lever han med den heksa Får nok virkelig testa tålmidigheten hans i dette svangerskapet tror jeg *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå