Gå til innhold

til dere tempere:)

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

leser at mange temper...aldri vært borti akkurat det..derfor vet jeg egentlig ikke helt hva jeg skal spørre om *rødme*:) måler dere el på den måten...andre ting? eller.....? sikkert dumt sp.mål men er helt totalt grønn akkurat her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Ingen spørsmål er dumme. Kort fortalt så tar man tempen hver morgen til samme tid etter minst 3 timer sammenhengende søvn. Dagen etter EL stiger tempen vanligvis med minst 0,2 grader, noe som gjør det lett å finne ut hvilken dag man har hatt EL. Rett før eller samme dag som man får mensen synker tempen igjen, er man gravid så holder den seg høy. Hvis du er interessert i å lese mer om det kan du lese her:

http://pernille.info/bbt.htm

Eller så kan du bare spørre:)

Skrevet

hei!:) tusen takk for svar! temper du gjennom hele sykl da eller bare rett før en antar at el skal intreffe? er det sikrest å måle tempen i "utboksen"hihi:) eller funker det å ta den under armen el munnen...???

Skrevet

Jeg temper stort sett gjennom hele syklusen ja:) Noen ganger stopper jeg når jeg har 3 høye temper og EL er bekreftet. Skriver inn tempene på fertilityfriend.com. Den hjelper til med å finne ut når man har hatt EL, hvilke dager man er fruktbar osv.

Hihi, jeg temper i munn;) Det går fint for de fleste. Noen få kan få litt svingende temper i munn, så da kan man tempe i rompa eller skjeden:P

Under armen og i øret er desverre for unøyaktig.

Skrevet

jeg temper også i munnen... på det termometer jeg kjøpte sto det at vist du tempet i munnen må du legge til 0.5 grader for å få rett resultat..

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...