Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Skal på riksen på onsdag,og lurte på om mannen må være med?
MK73 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Må og må.. I denne prosessen må han jo ingenting annet enn å levere prøver av varene sine.. Men vi har prøvd å gjøre ganske mye av dette sammen. Sluttsamtalen var det helt naturlig at han var med på, det var viktig for meg også. Det er jo både en oppsummering og en diskusjon om hva mulighetene kan være fremover. Jeg anbefaler at dere drar begge to.
Loop, Mamma til tvillinggutter Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Ok, det var det jeg ville høre om. Visste ikke om han måtte skrive under på papirer og div. Jeg føler jeg ikke får noe ut av den samtalen likevel, de kan ikke svare meg på det jeg lurer på, har vært på samtale etter et forsøk tidligere. De vet ikke så mye, så det spiller ingen rolle om det blir bare meg. Jeg har heller ikke lyst til å få et tilbud der visst vi kan det. Vi vil heller prøve det private nå. Takk for svar.
Emma*den lykkelige venter Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg anbefaler også at han er med. Godt å være to om veien videre. Mannen min følte han hadde nytte av det. Nå skal det sies at han er engasjert hele tiden også. Føler aldri jeg er alene om prosessen, så for oss var det helt naturlig at han var med
Rose69 Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 Han må ikke være med, men jeg er enig med de andre jentene; det er en støtte om han er med. Han vil/kan også føle seg mer involvert (som en skriver; han leverer jo "bare") Og så kan det være at han har spørsmål eller synspunkter han også.Selv om det meste avgjøres av kvinnen/legen. Mannen min har vært med på alle møtene; det greit med 2 hjerner, ikke alltid jeg får med meg all informasjonen som gis.Teflonhjerne full av hormoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå