Noah 08. Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Fikk dere etterbetalt bidrag fra mnd. barnet ble født når bf signerte papirene? Jeg får nå 990 i bidragsforskudd...vil tro at d blir satt litt høyere når bf får ut finger`n å signerer farsskaps papiret...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg søkte om bidragsforskudd selv om faren ikke hadde signert farskapspapirene. Men, oppgav han som far selvsagt. Da ordnet nav alt, og kontaktet han, men siden nav er bildet vil de ha det bekreftet og derfor måtte det taes dna-prøve. Har ikke fått noe svar på disse, selv om jeg sønnen min tok de i november. Men, jeg får 1300 i bidragsforskudd selv om jeg ikke har fått noe svar om han har signert papirene eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg søkte om bidragsforskudd selv om faren ikke hadde signert farskapspapirene. Men, oppgav han som far selvsagt. Da ordnet nav alt, og kontaktet han, men siden nav er bildet vil de ha det bekreftet og derfor måtte det taes dna-prøve. Har ikke fått noe svar på disse, selv om jeg sønnen min tok de i november. Men, jeg får 1300 i bidragsforskudd selv om jeg ikke har fått noe svar om han har signert papirene eller ikke.
Noah 08. Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 Ja,har oppgitt han som far jeg å...i august-08...ting tar tid!! Får bare 75% forskudd pga at jeg har lønn i permisjon å tjener for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå