Mamman til 3 lykketroll Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Alt mulig man må tenke på også, men har begynt å tenke på hva jeg evt. skal skrive i meldeboka når jenta får mensen og ikke kan være med på f.eks svømming/gym... Ikke så enkelt med mannlig gymlærer heller selv om han helt sikkert forstår det... Noen forslag???
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Mamma og pappa skrev alltid. .... bes fritatt fra gym idag pga. magesmerter. Enkelt og greit.
Joikaboll@ Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Snuppa er snart 15 år, skriver bare : ......... skal ikke ha svømming i dag. Du trenger ikke å skrive hva/hvorfor.
serin@ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Har vel gym fordi man har mensen??? Det var ihvertfall ikke god nok grunn på skolen min! 10 år siden jeg var ferdig på ung. skolen. Svømming er det vel kansje litt anderledes med, men jeg gikk på svømme trening gjennom hele oppveksten med eller uten mens.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Magesmerter eller bare ubegrunnet høres jo greit ut. Takk for svar, fikk helt jernteppe jeg. Hun blir snart 14 så det blir vel ikke så lenge til. Ang gym og mensen så måtte jeg stå over mange gymtimer p.g.a. smerter selv, så det skal hun få slippe om det blir slik med henne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå