Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 i forhold til humør, matlyst, vekt, stemningsleie generellt.. sexlivet?? jeg vil vite det meste. vet enda ikke om det blir concerta el ritalin.. får høre det neste uke.. er bare så sykt sliten av å ha det sånn som nå, å håper mange har bare positive ting å komme med:))
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Har rast ned i vekt av Concerta. Spiser veldig lite, og er ofte kvalm og svimmel pga dette. Ellers har jeg bare blitt mer rolig og kan slappe mer av enn før.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hei! Jeg har ADD å går på Strattera, noe som fungerer VELDIG bra på meg!!:-) Jeg har også prøvd Ritalin og Concerta kombinert, men da raste jeg ned i vekt, mye hodepine, utslett, mye dumme og tunge tanker, som gjorde at jeg måtte slutte på disse. Med strattera er jeg kjempe stabil, har helt normal matlyst, massevis av sexlyst, mer orden i hodet ++ Men den endringen som jeg syns er den desidert beste og betydningsfulle er stabiliteten i følelseslivet mitt. Jeg kunne rase fra topp til bånn på ett blunk, å ting bare tok helt av inni meg. Måtte ikke så mye til heller for å si det slik. Det var så utrolig vondt og slitsomt at jeg er EVIG takknemmelig for at jeg får gå på Strattera! Jeg har fått ett nytt liv, som ikke BARE er slitsomt og vondt for meg, slik det var før medisiner. Det kan ta en stund før man finner den medisinen som fungerer for DEG, dosering osv. men når du først finner den rette, ja da kan jeg nesten love deg at det vil åpne seg en ny verden for deg!! Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 tuuuusen takk for svar!!!)) er mer en nok tynn fra før så får håpe de ikke setter meg på de andre med da:) har ikke hørt om stratera, men skal tipse de om jeg kan få prøve det først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå