vilenna Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 jeg hekler en del i ventetiden, har laget en del baby tepper til vogna men er blitt ltit lei dette. ingen der ute som kanskje har noen gode oppskrifter som er greie å forstå?
Gjest mphs Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har kun heklet ett teppe, julepynt og kanter på strikkeklær.
Jentene R&Z Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Jeg hekler en del. Hva ønsker du å hekle? Kan sende deg oppskrifter.
vilenna Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 jeg ønsker svæt gjerne oppskrift på noen fine babykjoler. har funnet en del på engelsk men fårstår ikke alt å da blir det ikke mye fint. spess når det er dårlige bilder å gå etter
Jentene R&Z Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg holder på med en kjempefin kjole nå. Jeg skal få sambo til å scanne oppskrifta. Hva er mail adr. di så sender jeg den til deg?
vilenna Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2009 adr. mi er [email protected] håper den er på norsk å få gjerne med bildet også vist det er mulig. tusen takk, på forhånd glede rmeg
MammaTilTuppen&Lillemor Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Var visst ikke så mange heklede kjoler på garnstudio-sidene, men fant ihvertfall én. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=4〈=no
vilenna Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2009 ja har vært inne der å kikket litt, men synes mange av oppskriftene er så innviklet å vanskelig forklart men er fryktelig mange oppskrifter på engels, skjønner ikke hvorfor det ikke er flere på norsk. for de engelske er utrolig fine noen skulle ha starta med å oversette de da hadde jeg blitt glad her er det utrolig mange fine babyklær oppskrifter på hekling, men på engelsk :/ http://www.crochetpatterncentral.com/directory/baby_clothing.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå