6Ymamma Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg får stadig høre "IKKE finn på å reis dit ned da nei!! Er du gal?!!"" Min mann har aldri vært i syden før, å de sier at hvis jeg tar han med meg dit ned da så kan jeg bare glemme å få han med meg flere ganger. Jeg har vært i syden 3 ganger før, men ikke i høysesong. Hvor varmt er det der nede? Er det virkelig så ille at det verd å skremme folk? Jeg ble nesten i tvil jeg nå, i tvil om vi skal reise ned dit på den tiden... Må høre med dere hva dere sier
Monajenten Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Jeg var der i juli i 2006, og ja, det var jævlig varmt, rett og slett:-) Jeg trodde ikke det kom til å bli så varmt akkurat der, men joda. Var der også i slutten av juni/beg av juli 2001, og da også var det helt vanvittig varmt. I fjor var vi der i august og da blåste det en del, så det var ikke så varmt da. Men sånn generelt har jeg hørt at juli og august er de varmeste månedene.
6Ymamma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Men hvor varmt er d vi snakker om her da? Er det så varmt at det blir en stor plage? Er det så varmt at man gleder seg til å reise hjem?
Monajenten Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er nok ikke den som tåler mest varme, men ja, det føltes som om man ble stekt levende når man lå og slappet av i en halvtime på stranden. Da måtte jeg ha pustepauser i vannet, hehe;-) Alt kommer jo an på hva man er vant med. Tror nok heller jeg hadde valgt å reise i begynnelsen av juni eller september med en som aldri har vært i syden før.
6Ymamma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Hvilken temperatur snakker vi om her da? 30? 40?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå