^Perlen^ Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er født 280283, han er født 270383 - vi har et barn født 06. Kan du se noe om når neste barn melder seg? Og hva det blir? Håper Smil fra Elise
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 hver så snill? Synes dette er så spennende!
*Idae123 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 hvis dere prøver så får jeg opp mars måned... også er det noe med gutt, har dere en gutt fra før av? for endten så er det, at dere har det fra før av eller så kommer dere til å få en....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Hei Om en 5-6 månders tid og jeg ser det blir en gutt:)
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 takk for svar:) Skreiv imellomtiden en egen melding til deg jeg:) Ja, vi har en gutt født oktober 06.
*Idae123 Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 nå ble jeg overrasket over meg selv, jeg sverger på livet mitt at jeg så ikke det første innlegget ditt, jeg skrev på dette innlegge og når jeg var ferdig så jeg det andre og der står det jo at dere har en gutt... men det var det jeg følte at dere hadde fra før av, og jeg tror dere får en gutt til...
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2009 Hei anonym:) Så blir kanskje graviditet i juni juli?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Er hvertfall det jeg får opp her:) Holder dere på å prøve nå eller planer om å begyne å prøve?
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2009 Anonym: Før jul gikk jeg på pillen - men siden jeg plutselig ble så kvalm og uvel ++ sluttet jeg fordi jeg var redd jeg var blitt gravid. Kjentes så likt ut som starten på mitt forrige svangerskap. Har gått med gravid symptomer i 8 uker nå, venter mens imorgen. mens i jan. var mye kortere og mindre en vanlig. Slik var det også forrige gang jeg var gravid - er en av de som produserer hcg seint - forrige svangerskap viste det ikke positivt før omkring uke 9. Så lurer på om jeg er på vei - eller om det er hormonene som spiller meg et puss... Kan jeg vente "tante rød" denne uken? Men bortsett fra det: Etter pilleslutt i desember tenkte vi at "skjer det så skjer det" Kan du se antall barn og kjønn?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Jeg får opp at du får en gutt i 2010 (han som snart blir unfanget:) ) og en gutt til, men litt usikker når.. ganske fersk i dette så kanskje greit å ta det med en klype salt:)
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2009 Ja, det gjør man jo alltid - men er jo så spennende likevel:) Er blitt spådd gutt (som født 06) jente - gutt Må være spennende å ha en slik "gave"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå