*gruffalo* Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk meg det sist uke...og skal bli sååå flink å trene, hehe;) Men dere som har...hvor mye trener dere hver gang, og hvor ofte? Og vet dere sånn gjennomsnittlig hvor mye kalorier det regnes å forbrenne i timen? Min har kaloriteller...men den tror jeg ikke helt på. Brenner liksom like mange kalorier om jeg går fort, sent, har den på tungt eller lett... Må da være en forskjell på alle disse?? Jeg satser på å trene 4 ganger i uka i 30 min hver gang...og rocke litt med rockeringen utenom. Da må jeg vel være i topp form til sommeren, hehe;)
NoDoubt Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Har ikke selv men bruker mye på studio. Tviler på kalori telleren din virker. Men jeg har ett tips: Rock med en gang du er ferdig på crosstraineren. Da er rockeringen super effektiv:-)
*gruffalo* Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Ja, det er det jeg har tenkt å gjøre:) I dag har jeg gjort det og kjenner nå på hele kroppen at jeg har trent skikkelig. En deilig følelse:)
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har, to tilogmed, en mindre og en stor modell. Tror jeg pleide ligge på rundt 500 kcal i timen, kan det stemme? Vet ikke hvor avansert du har, men på min kan du stille inn etter vekt bla. Forbrenner mer jo mer du veier. Den har et hjul til å stille inn på forskjellig motstand, tror man forbrenner mer jo høyere motstand. Min viser forskjell dersom jeg tråkker raskt i forhold til sakte, kommer sikkert an på modellen :-/ Den minste jeg har er langt fra så avansert, den er det kun ett nivå på. Flink du er, tror jammen jeg skal blåse støv av min så snart jeg får lilletulling til å legge seg i vettug tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå