Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Har kommet litt rosaaktig utflod/ blod. Er dette en spontanabort? Hvor mye er det vanlig å blø om dette skjer????? Og når i svangerskapet kommer den berømmelige festeblødningen???
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 FEsteblødning skjer når du er rundt 2-3 uker på vei tror jeg, altså når egget gravder seg ned etter befruktningen. Hvor langt er du på vei? Rosaaktig utflod kan bety spontanabort, men det kan også være en helt ufarlig liten blødning. Ved spontanabort kommer det som regel mer og mer blod(til slutt ca like mye som ved en mensen) og mensenlikndende smerter i magen. Krysser fingrene for at det er helt ufarlig, det er det helt sikkert og:-)
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 er 6+3 i dag..... Uff. Blir litt nervøs her jeg.....
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Det skjønner jeg, men det kommer til å gå bra skal du se. Blør du mer eller? Inne på babyverden på augustforumet er det faktisk flere som har hatt små blødninger men et levende og sprellende foster på UL:-) MEn de har selvfølgelig ikke hatt store blødninger da. MEn små over lengre tid. Er ganske vanlig et:-) Lykke til!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 med nr 1 husker jeg at jeg hadde rosa utflod etter samleie...og det var helt normalt sa jm...kan det være grunnen? ellers så kan jeg fortelle deg at når jeg mistet hadde jeg brun utflod i ukevis som gikk over til blødning(mens)... mener å ha hørt at rosa utflod er mindre skummelt enn brun(men brun trenger heller ikke bety at noe er galt;-) masse lykke til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå