Gå til innhold

Nå har jeg bestilt time hos manuellterapeut

Anbefalte innlegg

Skrevet

til minstemann på snart 5 år. Har skrevet innlegg om det tidligere at han har problemer med tissing på dagen...og fikk da tips om å prøve dette. Han sa han hadde fikset noen slike tilfeller tidligere...men kunne jo selvfølgellig love at det var noe han kunne gjøre.

Fikk time 3.februar, så nå gleder jeg meg til det og krysser fingrene for at det kanskje er noe han kan fikse. Ikke det at jeg vil at det skal feile han noe liksom...men hadde vært greit å funnet ut av grunnen til all tissingen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott:-)

Er spent på hvordan det går.

Hold meg fortsatt oppdatert:-)

Skrevet

Vi har vært hos manuellterapaut med eldstemann (han var 7 i august), vi har kjefta, lagt kalendre, premiert, tatt fra leker og rettigheter osv. med andre ord vi prøvde det aller meste med han, men gutten klarte seg uten uhell i 2 dager, vi trodde han var sløv, tok han til og med til legen som avviste oss med at så lenge han ikke tissa på seg om natta så hadde han ikke noe problem. GRRRRRR!!

Ringte manuellterapauten her, hun kom på jobb selv om hun hadde ferie, og fant låsninger i nakken og i ryggen/bekkenet på han, var på endel behandliger til å begynne med, og han ble helt fin. Men det vi sliter med nå er at han får tilbakefall, så vi må gå til henne med jevne mellomrom, gutten sier selv at han kjenner at han må på do å tisse når han har vært der, men etter noen uker så kjenner han det ikke lenger. Skal ringe henne imorgen,for å høre om hun kan ta han inn igjen og høre hva vi skal gjøre videre, siden han får disse tilbakefallene.

Gutten er forresten født som stjernekikker og tatt med vakum + at jeg lå 2 timer med pressrier, så det var nok en hard start for gutten.

håper det virker på din gutt også;-)

Skrevet

Skulle stå at han kunne selvfølgelig IKKE love at han kunne gjøre noe...

Men kjekt å høre at det har hjulpet på andre også. Vi har også prøvd smilemunner, kjeftet, mast... Men føler det ikke hjelper. Som oftest tisser han seg ikke helt ut, men mer skvetting (mer enn noen få dråper altså...). Han sier av og til at han ikke kjenner at han må. Jeg har egentlig ikke trodd han, men føler kanskje at vi må ta det litt på alvor og høre på han. Det kan jo faktisk være at han snakker sant;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...