:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 utgifter til bøker opp til 6000 og reiseutgifter
SuperGlad Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 hmmm, hun jeg snakket med på nav sa noe om dekt barnehage også, kan det stemme? fant det ikke på nav sine sider så hun sa kanskje feil?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Du kan få stønad til barnetilsyn som student. Jeg får utdanningsstønad og lurer litt på om man må søke på dette hvert semester eller er dette bare noe en får utbetalt en gang i året, noen som vet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 du får stønad til barnetilsyn om du har full os, det er 64% av minstebeløpet i kommunen der du bor. og far får jo litt høyere bidrag om barnet går i barnehage så dine utgifter på barnehage blir små, kanskje ingen ting. spørs jo litt på hvordan de kommunale satsene er.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Søker en gang i året. I allefall gjorde jeg det da jeg fikk utdanningsstønaden...
Pengetreet Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 I tillegg til reiseutgifter og studiemateriell så kan en få dekt merutgifter til husleie og strøm. Kan også få dekt flytteutgifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå