Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 småen begynte i bhg i desember og jeg har søkt om barnetilsyn nå får jeg etterbetalt for de mndene som har gått? Jeg er arbeidssøker hos nav fra januar, får jeg evt etterbetaling fra da jeg ble arbeidssøker eller får jeg fra han begynte i bhg?
elskerlivet Skrevet 21. januar 2009 #2 Skrevet 21. januar 2009 om du har krav på dagpenger fra NAV gjelder det fra den dagen du registrerer deg som arbeidssøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå