Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Ja, det er meg selv jeg snakker om. Gift på 6 året, vaært sammen i 12 år og har to barn. Krangler mye om småting, men har unngått de store brølerne som utroskapol. MEN, i det siste så har jeg et par ganger sett igjen en fyr jeg drev og klinet med på videregående, han har jeg ikke sett på mange år og har aldri vært forelsket i han etterpå heller. Men, de siste gangene jeg har truffet han (tilfeldig han med dame) så har jeg ikke fått han ut av hodet. Tenker de mest perverse tanker, og har vekslet ett snuske blikk med han, og det ble gjengjeldt... Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Synes ikke du er patetisk...tror tvert i mot at det er ganske så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Småting er jo de greieste tingene å krangle om Syns du høres helt normal ut. Og slapp av, tankene går over dersom du ikke lever dem ut
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Takk for svar! Uff, føler meg jo helt fjortis og litt utro i tankene. Ville selvsagt ALDRI ha levd ut noe slikt. Føler meg litt mer normal nå, he-he;) HI
ConsuelaBananaHammock Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 At man blir betatt av andre selvom man er i et forhold er nok helt normalt ) Så lenge man vet hva man har hjemme, så er det nok bare sunt tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Ja, tror du det? Jeg er 30 år og er nå ferdig med amming og graviditeter igjen, føler meg jo mer attraktiv kvinne enn på lenge, he-he;) HI
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Det er vel ganske normalt. Både jeg og mannen ser på andre, jeg peker til o med ut damer for han, ei jeg vet han vil synes er vakker. Den dagen vi slutter å se på andre, er den dagen vi ikke ser noe mer. Her gjelder, bare se, ikke røre regelen. Har ikke opplevd akurat det samme som deg da, men tror det er ganske normalt.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Det er fullstendig normalt! Mennesker er dessverre ikke "laget" for å være monogame, det er derfor man må kjempe for å få forhold til å gå! Og innimellom så kommer slike tanker og drømmer, og det er da man må virkelig tenke seg godt om ang hva man vil ha i livet. For gresset er som oftest ikke grønnere på den andre siden.. Nyt drømmene, og la det være med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå