Gå til innhold

Noen som har erfaring med GT safari?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en vogn med god sittelengde. Den kommer ikke til å bli brukt så mange månedene, så derfor kunne jeg tenkt meg en litt rimelig vogn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med GT safari, minus den snøregreia i ryggen.

Skrevet

Vet du hvor lang den er? Jeg har hørt at det er dårlig system på ryggreguleringen ja

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke.... (og er altfor lat til å komme meg opp av sofaen nå for å måle :-D). Men en er mer enn nok rommelig for sønnen min - 14 mndr og ca 80 cm. Regner med å bruke den helt til han ikke skal bruke vogn lengre.

Skrevet

Jeg får dra til butikken og prøve! Er det bag til den? Vi har quinny xl, og den er iallefall alt for liten!!

Skrevet

Tror ikke det er bag til den, har i alle fall aldri sett det. Ryggen kan ikke legges _helt_ ned heller, mangler et par cm før den er helt vannrett. Men som sagt er jeg veldig fornøyd, ikke minst fordi den er så lett å trille.Lykke til med vognkjøp!

Skrevet

Det er den beste vogna jeg har hatt, selv om den ikke er perfekt. Men den er super å trille, er lett, og det er god plass i den.

Skrevet

Jeg har hatt 2 stykker,og har vært veldig fornøyd. Kjempegod kjørekomfort,god og romslig. Synes ikke ryggreguleringen var noe problem.

Og ikke minst billig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...