øynesomtinntallerkner Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Syns det er merkelig, har fra jeg var 4-5 uker på vei hatt en stor mage, ser kjempegodt at jeg er gravid, men hva er det INNI der så tidlig da?? Kan jo ikke være så mye luft, og fosteret veier jo ingenting så tidlig? Nå er jeg i uke 11 og må gå med mammabukse, alt annet er umulig. Lagt på meg 3 kg allerede, det var overhodet ikke på dette viset sist gang! Syns ikke jeg spiser noe særlig heller, det er nå hvertfall umulig å holde dette hemmelig og det har det vært LENGE. I utgangspunktet er jeg ganske slank, men nå er jeg superbred rundt livet. Kjenner jeg syns det er litt håpløst, litt ute av kontroll på en måte:) Jaja...er vel ikke bare meg.
øynesomtinntallerkner Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Ja:) Men likevel...de er jo ikke så veldig store fordet... Får en kjempemage med en gang med tvillinger?
*toppris* Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 jeg fikk raskere symptomer og mage med tvillingene... har en gutt fra før, var ikke litt det same med han... nå etter sa på den ene har magen stabilisert seg litt mer... så tenk deg dobbelt opp med luft osv, hahaha... neida skal ikke tulle, men ja... raskere mage her i gården... trodde det var 2 og jaggu hadde jeg rett etter ul etter den ene sa... hadde vært to der... nå er det en igjen:) men ang mage er det jo utrolig indiiduelt uansett om det er 1, 2 eller 3 osv... 1.gangs, 2.gangs osv... men grubler du fæltkan du jo få henvisning til ul:)
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 20. januar 2009 #5 Skrevet 20. januar 2009 hei jeg har samme problem er i uke 7+0 nå 3. gangs og magen kom i uke 5 da passet ikke arbeidsboksa mi lengere på jobb må jeg bruke mamma bukse. jeg har spøket mass med mannen min om at kanskje det er 2...hehe...jeg testet også veldig tidlig positivt, det vil si 10-11 dager etter eggløsning
hjjkaqhd Skrevet 20. januar 2009 #6 Skrevet 20. januar 2009 Kjenner dere livmoren over skambeinet da? Hvis ikke er det vel bare luft og litt ekstra fett.
*toppris* Skrevet 20. januar 2009 #7 Skrevet 20. januar 2009 selv om jeg hadde to kjente ikke jeg eller legen noe over skambenet...
øynesomtinntallerkner Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2009 Det er sikkert luft og fett, greit nok det men det er ganske vanvittig at det går an så tidlig.
Snart mamma til tre små Skrevet 21. januar 2009 #9 Skrevet 21. januar 2009 Skjønner ikke helt hvor den magen kommer fra jeg heller. Livmora er jo så langt nede ennå, og magen lenger opp... Kanskje jeg bare har lagt på meg ekstra mye! Er jo sulten hele tida, og selv om jeg spiser relativt sunt for tida, så blir det jo ganske mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå