Gå til innhold

Hva er oppgavene til forloverene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en lang og fin lunsj med begge forloverne våre i helga, og snakket litt om bryllupet. Forloveren til gubben fortalte om bryllupet til søstra hans, og at forloverne der var nesten utslitt for det var såååå mye å gjøre...

Men hva skal egentlig en forlover gjøre da??

Det vi kommer på er å arrangere et utdrikningslag for de som ønsker det. I tillegg skal forloveren til gubben stå ansvarlig for organisering av overnatting osv for de som kommer langveis fra. Min forlover skal ordne strømpe-bånd til meg, samt holde buketten min under vielsen.

Skal jo ikke si at de ikke gjør noe, for de er jo våre beste venner og oppfører seg deretter. Bryllupsplanlegging foregår pr telefon, for de bor et par timer unna oss begge to....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forloverne mine har i oppgave å hjelpe meg med planlegging,hjelpe meg på do bryllupsdagen (må vel ha noen til å holde kjolen opp), holde brudebuketten under vielsen,bestille blomster, kjøpe inn diverse småting som bryllupsbok,strømper,sminker,diverse til baren osv.

samboers forlover har vi ikke avtalt hva han skal enda. men tenkte han skulle hente brudebuketten og knapphullsblomster,kjøre samboer til kirken iallefall

Skrevet

Jeg lager ikke akkurat en liste over forloverens oppgaver... Deres oppgave er å signere papirene og møte opp i kirka, thats it. At venninnen min ønsker å bidra med det hun kan er bare positivt for meg, men det handler mer om at vi er nære venninner enn at hun akkurat er forlover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...