Gå til innhold

Spørsmål ang ketolyse:) noen som kan se??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere til kveldsmat?

Kan jeg steke kjøttdeig og spise med hvitost??

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, og med litt grønt ved siden av blir det kjempebra :)

Du kan spise ost- og skinkeruller, ketolysebrød med pålegg, egg og bacon, omelett med skinkeost...ja.

Skrevet

Jeg syns liksom at det høres så "usunt" med kjøttdeig og ost til kvelds:) Men det er jo ikke noe karbo i noe av det så:-)

Da kan jeg kose meg med det da:) Bra... og litt cola zero.. nam

Skrevet

fast kveldsmat for meg var stekt kjøttdeig, ost, løk, og liiiitt rømme og liiiiit tacosaus :-) NAM!

Skrevet

er dette en slankekur???

Skrevet

Husk at når man går på en lavkarbokur, som ketolyse, så trengs det fett i kosten for å holde kroppen i gang. Fjerner man det ene må det andre tilsettes, det gjelder andre veien også: Fjerner man fett, altså ønsker å leve magrere kan man tillate seg mer karber.

Og til deg som spurte: Ja, dette er en slankekur.

Skrevet

Oki:)

Og du gikk ned masse???

Godt å høre at det er fler enn meg for akkurat det er sååå godt:-)

Skrevet

på 3 uker gikk jeg ned 7 kg. I alt har jeg gått ned 17 kg på ca 6 mnd, men 12 av de på lavkarbo. startet på bmi på 25,5 og har nå bmi på 20,02 :-)

Skrevet

Oi:) så flink du har vert da:-) Nå sitter jeg og spiser stekt karbonadedeig rullet i hvitost,med salat og litt rømme...

hvor mye kan jeg spise?

Jeg har spist liiite før i dag for jeg har hatt det travelt...

Skrevet

hmmmm, jeg spiste helt til jeg ble mett jeg..... Men det ble liksom mindre å mindre for hver dag.

Skrevet

på ketolyse spiser man til man er mett, men da stopper man :o)

Skrevet

2tette: Vil bare si at det er ikke så lurt å drikke cola zero. Jeg har også gjort det lenge for det er jo 0% av alt i det. Men problemet er at kroppen reagerer på zeroen som om det er sukker, så funksjonen blir litt borte.

Men hvis du liker iste, kan du drikke ice tea white peach som en erstatning når du er lei av vann.

Jeg har begynt på ketolyse i dag, skal ned 8-10 kg. Blir spennende:-)

Skrevet

Ja det står jo i boka at man skal det,men jeg føler at jeg spiseså mye:)

Men det er vel bare psykisk når man vet at en er på slanker`n...

Og det er greit med cola zero?

Skrevet

hmmm,oki:) Bra du sier ifra... Men trodde det gikk ettersom det står at en kan drikke ubegrenset av lettbrus,lettsaft osv,bare det ikke inneholder fruktsaft:)

Skrevet

Ja, hehe...det er litt annerledes å tenke lavkarbo, når hele Norge fyller deg med tanker om at fett er farlig, og at brødskive med brunost og et glass melk er det eneste som er sunt!.. *oppgitt*

Ikke teller vi kalorier heller, kanskje du henger igjen der? At du tror du ikke kan spise det du spiser pga kaloriinnholdet? Bare glem det :o) Kos deg med maten, men stopp når du er mett!

Cola zero går stort sett fint for de fleste. Noen opplever stagnasjon i vekttapet av kunstig søtning, men det er de færreste :o) Bare husk på å få i deg de 2-3 literne med vann utenom zerodrikkingen :o)

Skrevet

Ja ikke sant:) Hører bare om fettet som er farlig....

Neida,jeg vet egentlig at kaloriene ikke spiller noen rolle på denne kuren,men,Ja det er da noe som sier meg at jeg er skikkelig usunn da også.. hehe....

Bare gleder meg til veiedagene jeg:-)

Du har kansje sagt det før,men jeg husker ikke... Har du gått ned mye og fort eller??

Nei,jeg tror ikke zero`n virker negativt på meg,for når jeg gikk over til brus uten sukker osv,så gikk jeg ned tidligere..

Skrevet

Jeg har gått på ketolyse før, før jeg fikk minsten. Da gikk jeg ned 10-12 kg på like mange uker.

Har nå vært igang i to uker, og har gått ned 1,5 kg ("bare"), men ned er ned! Prøøøøøver å ikke henge meg så mye opp i vekta, for jeg føler meg så innmari bra på lavkarbokosthold :) Men skal ned ca 10 kg til er planen, så jeg skal holde på i hvertfall fram til påske. Kanskje fram til sommeren.

Skrevet

Jada,ned er ned... Håper jeg går ned mye første uken så jeg holder motet oppe:) Jeg har lett for å sprekke :( ,men på denne kuren er det jo så mye som er godt som kan spises så tror det skal gå greit:) Lykke til videre og takk for svar alle sammen...

Skrevet

Lykke til til deg også! Når man først kommer i siget er dette en veldig enkel diett å følge! :o))) Og ikke minst GOD!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...