prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Gjerne noen norske=) tenker på raise me up.. også vil jeg ha en norsk eller noe i tillegg
Songbride ♥Jente-2009♥2011♥ Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det Vackraste har vært mye brukt i de bryllup jeg har sunget i, den er jo kjempefin! Ellers er d jo "Kjærlighet" et alternativ, selv om den er noe oppbrukt, eller "Den finast e veit" av Hellbillies. (Er ikke så fan av den selv, men mange liker den, og fin tekst har den jo stort sett) Lykke til!
MrsMilla Skrevet 20. januar 2009 #3 Skrevet 20. januar 2009 Vi hadde ei fantastisk sanger til å synge "mitt hjerte er ditt" av maybritt andersen. Den er enkel og aldeles nydelig!
lillesprelle Skrevet 22. januar 2009 #4 Skrevet 22. januar 2009 Svigermor er solist i et kor og skal synge "songbird" og "gje meg handa mi ven". Nydelige sager begge to!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 Den svenske som hun synger i så som i himmelen....ååå hva heter den nå igjen? Den er jo helt nydelig men kom til å tenke på om den passer til bryllup? Noen som husker hva den heter?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #6 Skrevet 23. januar 2009 Vamp har mange fine, f. eks Tir na noir
justgood Skrevet 23. januar 2009 #7 Skrevet 23. januar 2009 vi hadde en som hette "ekteskapsbønn", veldig sjelden, men nydelig:)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2009 #8 Skrevet 23. januar 2009 Den fra Så som i hemlen heter Gabriellas Song, er er helt nydelig. Her er link til teksten. http://www.lyricskeeper.com/helen_sjtcholm-lyrics/214780-gabriellas_seng-lyrics.htm Vi skal har Ave Maria og You raise Me Up.
Iselilja Skrevet 23. januar 2009 #9 Skrevet 23. januar 2009 Gabriellas sang Kjempefin Jeg elsker hymne a l'amour, og den finnes jo i en norsk versjon også (eller to, tror jeg, en med Britt Synnøve Johansen og en med Herborg Kråkevik). Her er Britt Synnøve Johannesen sin verson (mangler et mellomvers): heile himlen kan ramla ner jordå miste hav og skog og trær spiller ingen ingen rolle hvis eg vett du elsker meg kver ein morgen på din sterke arm dine hender gjør meg svak og varm ka betyr vel små problemer hvis eg bare vett du elsker meg evigheten finnes for oss to, den er vår så lenge me har tro i ein himmel fri for sorger tror du at vi elsker - der som her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå