AndreVonDrei Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Leste en tråd inne på babyverden og lo godt. Jeg kan ikke bidra med akkurat noe jeg fant i bleia, men sønnen min svelget en magnetkule og det klunket godt i doen et par dager etter :-).
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 min jentunge har rett som det er perler i bleia....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fant en ludobrikke en gang. Det skulle vært filmet, for jeg må jo ha sett ut som et spørsmålstegn der jeg sto, he he he
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Har ikke funnet så mye rart. Eneste er lange lyse hår, og de er jo fra meg selv. Eneste som er litt teit med det er at det snurrer seg rundt snurrebassen hans og kan være vanskelige å få av. Nevnte hår frekventerer også samboers boksere og for øvrig alt annet av klær Signerer anonym, selv om dette ikke var på langt nær like flaut som sangteksttråden din "I got my first real sex dream."
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 I går fant jeg en liten blå plastbit i bleien. Det er det første jeg har funnet i en bleie som ikke skulle være der.
Gjest Dina:-) Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 En stor gul tallerken fra lekekjøkkenet hennes. Det var nok ikke slik at hun spiste den, men hun syns det er veldig gøy å legge ting i bleia for å slippe å ha den på seg. Det kan være alt fra ting til mat. Helt vilt :-)
AndreVonDrei Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 "I got my first real sexdream", ja, hahahaha -DEN var uerstattelig :-D. Det verste var at det var jo flere som hadde trodd at det var det han sang også! Dina: Hehehehe, bra å bruke bleia som gjemmested :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 En rød hjerteknapp. Og en gang en ballong!...det var værre...
Gjest Dina:-) Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Mhm.. særlig når hun kommer og sier "mamma.. bleia au.. mamma JEHARBÆSJA!!" innmari kjekt ;-)
AndreVonDrei Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2009 Huffda, ballong?! Antar den ikke var oppblåst ;-p
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #11 Skrevet 19. januar 2009 en venninne av meg fant også ballong oppi bleia til dattera..hun kunne ikke skjönne hvordan hun hadde kalrt å svelge den..hun passer så godt på henne..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2009 #12 Skrevet 19. januar 2009 Briomerket fra vogna...... Hadde vel spist det på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå