Barba_mamma Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har denne posen og er superfornøyd med den. Den skal i følge testen til Foreldre og Barn være lettantennelig og kom bl.a. derfor dårlig ut i test. Jeg røyker ikke og har for øvrig aldri hørt om at en barnevogn eller vognpose noen gang har tatt fyr, så bekymrer meg ikke nevneverdig om dette. Jeg hasr hatt denne posen til begge mine barn og de har alltid vært varme og gode. Posen tar liten plass i vognen og er fin! Noen andre som er fornøyd med denne posen? Finner det litt underlig at Foreldre og Barn ikke tester posenes evne til å holde barna varmen.
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 jeg har samme pose selv og kommer ikke til å bytte den ut... Vesla skal jeg kjøpe den samme til:)
Lilletrollogmamma Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Tv2 hjelper deg gav også denne posen dårlig karakter i testen. Den var lett antennelig og brant opp på få sekunder. Og så ble den visst stygg i vask, og så var det noen andre ting som jeg ikke husker. Sjansen for at det kommer gløder på vogna er jo minimal, men tenk viss det skjer da? Noen sekunder så er posen borte!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Hva med ullpledd, da? Eller fleece eller bommuldspledd?
digger Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Tenker på på hvor lett det brenner? I så fall: ull er ikke lett antennelig. Syntetisk fleece smelter:-( Bomull brenner relativt fort.
Barba_mamma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Men vi har jo på klær som er lettantennelige også. Kan ikke si jeg sjekker eller tenker på dette når det gjelder klær, selv om en kanskje burde være mer bevisst på det. Vil si det er mye mer sannsynlig at et barn på ett år kommer bort i åpen flamme (som stearinlys, bål ute etc) enn at vognen brenner...
Barba_mamma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2009 var det en glo eller en flamme vinterposen ble utsatt for i testen forresten?
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 var dt ikke en blåselampe de hadde da? (mener jeg så det på reklamen) hvor oft skjer det lissom...
du og jeg og vi to Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Hehe, nå måtte jeg le litt - nei, hvor ofte skjer det.
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #10 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har hatt den posen og vil vel si at i løpet av mine 10 år som mamma og 3 barn så er den posen det beste kjøpet ever. Ikke har ungen brent opp og ikke ble den stygg i vask:)
Barba_mamma Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2009 Hvordan vasket du den? Jeg har ikke vasket posen til den eldste gutten min enda - han har brukt den i 2 år!! :-/ Og hva er glødelampe egentlig? Når brukes det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå