lego Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 HVER dag??? Det sier seg vel selv, at jeg er en dag mindre i dag enn jeg var i går.... Og hvor mange av dere sitter faktisk og leser disse trådene hver dag???
hope<3<3 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 JEG. .. leser det hver dag jeg syntes det er koselig tidsfordriv. du trenger jo ikke være med hvis du ikke liker det Syntes det er kjekt å følge med litt
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 synes det er hyggelig å slenge meg på engang iblandt, men er ikke med hver dag. og når jeg slenger meg med så leser jeg gjennom hele tråden
Elin snart mamma til 3 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 me 3 den tråden hadde ikke vært aktiv hvis det ikke var noen som brukte den. synes det er gøy å se hvor mange som er rundt min termin. Er jo plutselig nye som kaster seg på der også så det er ikke bare samme gamle greia
lego Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Joda, jeg skjønner det kan være hyggelig engang i blant, men hver dag synes jeg ble litt mye... Meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå