Gå til innhold

Dere som bærer.... Ser Ergo veldig alternativ ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fått nummer 3 og ser at behovet for å ha begge armene fri begynner å melde seg.. Ergo og Mandeco (?) passer mine behov. Pappaen vil også bruke den, men synes at mye av bæretøyet ser litt for "alternativt" ut for han.. Kan de ovennevnte legges i samme gate som Babybjørn bare at de er ergonomisk riktige???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns absolutt ikke ergo ser alternativ ut hvertfall! kommer jo litt an på hvilken farge du kjøper selvfølgelig..... Har du sett inne på babyslynga.no? mange bilder

Skrevet

Jeg har surfet litt rundt på nettet, men synes det er noe dårlige bilder ute å går....

Det ser jo ut som barnet sitter i spagaten på enkelte bilder :D

Takk for tipset.. Skal sjekke ut nettsiden :)

Skrevet

Ergo er så absolutt i samme gata som babybjørn ja.. kjøper du en nøytral farge, er den absolutt ikke "alternativ".. :) den andre vet jeg ikke..

Skrevet

hehe :) sitter mer i froskestilling i ergoen.. du får også kjøpt spedbarnsinnlegg, husker ikke hvor lenge det skal brukes..

Skrevet

Vi bærer i manduca - og den ser ikke mye alternativ ut:) brede gode skulderstropper - som minner om de man har på ryggsekk - så tror nok pappaen ikke vil ha noe problem i å tusle rundt med den:) Her var den sorte manducaen en hit hos mannebenet i hvert fall - og min helt personlige mening er at den er litt tøffere i designet enn ergoen:)

Skrevet

her bærer pappaen i grått elastisk sjal!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...