Gå til innhold

Kan noen gi meg et spark i ræva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å slanke meg, men har ikke trent siden fredag, og har syndet litt med maten i helga.

Kjenner at jeg egentlig ikke orker å dra på trening i kveld, men jeg burde virkelig ha gjort det...

Så nå trenger jeg noen oppmuntrende ord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spark!!!!!

Det er jo bare deg selv det går ut over.... Jeg har trena nesten hver dag siste 2 ukene. Har bare hatt fri en dag pr uke....Hadde treningsfri på fredag... det er bare å gjøre det, ikke tenk på det!!!!

Lykke til =))

Skrevet

Så flink du er, da!!!

Problemet er jo å komme seg ut av huset. Når det er gjort går resten greit;) Tror jeg skal skifte til treningstøy nå mens mini ser barne-TV, så er jeg i det minste klar... Da er det vanskeligere å skulke;)

Skrevet

Ble det noe trening på deg?????

Skrevet

Har du ikke noen og trene sammen med?Da er det lettere og få det gjort,for da har man en avtale=) Så er det mere morsomt også=)

Skrevet

Jeg kom meg på trening, ja! *stolt*

Møtte to damer jeg studerer med der, så hadde jo noen å trene sammen med. Koselig det:)

Men nå har jeg spist tre knekkebrød meg hvitost og agurk, to karameller og noe ostepopp siden jeg kom hjem, så treningen virket vel ikke så mye på vekta... Men deilig p ha gjort det var det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...