flise78 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Noen som har symptomer, jeg har ikke..... Var hos legen i dag, tok HCG for sikkerhets skyld men ingen utslag, enda tidlig sa hun. Dag 10 etter dpo......flere i samme situasjon??
ønsker spire 87 Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 hei.. jeg er på 8dpo.. ingen symptomer i grunnen.. men det trenger jo ikke være en dom ting:) jeg skal til gyn i morgen.. men er vell for tidlig å se noe..
klar for 3? Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har heller ingen symptomer. Har ikm mellom torsdag og søndag, sannsynligvis fredag. Jeg innbildte meg at jeg så litt ekstra tydelige blodårer på den ene puppen, men siden jeg ikke har tenkt over det før kan jeg ikke akkurat si at de aldri har vært der. Men jeg har hørt at det skal være et tegn. Tror ærlig talt ikke at det ble treff denne gangen til tross for at vi traff akkurat rundt EL. Jeg har veldig lyst til å teste, men prøver å holde meg til torsdag ihvertfall.
idamamma-00 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har IKM på fredag eller lørdag. Klarte ikke å dy meg - tok en test i dag tidlig... Den var negativ gitt. Har så mange symptom, så var nesten helt sikker på at den MÅTTE bli positiv. Men det er vel litt tidlig?? Nå skal jeg vente til lørdag før jeg tester igjen, viss jeg ikke har fått mensen da...
klar for 3? Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Litt tidlig å teste ja. Leste at CB er ca 57 % av de gravide tester positivt 4 dager før ikm. Så du har nok enda mange dager igjen:)Plutselig merket at jeg er så utrolig tørst i dag. Det var jeg i begynnelsen av sist svangerskap også før jeg viste at jeg var gravid. Men sikkert bare nok en gang jeg som overtolker alt mulig. Men det er så spennende. Jeg har såå lyst til å teste i morgen tidlig. Skal se om jeg klarer å holde meg. Er det forresten noen som vet om en får høyere kroppstemperatur i begynnelsen av graviditet? Syns jeg leste noe om det her et sted.
idamamma-00 Skrevet 19. januar 2009 #6 Skrevet 19. januar 2009 Det var akkurat det jeg også leste, at man kan teste positivt 4 dager før..., og nå er det jo 4 dager før fredag... Prøver å ikke tenke for mye på det nå!! Jeg har alle symptom som jeg hadde da jeg var gravid, så var bare skrå sikker nå. Det kan ende med en fryktelig skuffelse om mensen skulle dukke opp. Nå skal jeg holde meg på matta til lørdag iallefall. Har lest det mange steder her inne at mange får høyere kroppstemp, det gjorde ikke jeg før langt uti svangerskapet sist. Ellers så skjønner jeg ikke helt alt snakket om utflod, farge og tykkelse.... Jeg fikk ikke det heller før et stykke uti svangerskapet. Alt er vel individuelt - til dels iallefall.
flise78 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2009 Når jeg sitter og tenker etter så gikk det nesten 4 dager fra sengekos til eggløsning så det skal godt gjøres at det blir noe graviditet her i gården, men en skal aldri si aldri....venter mens mellom torsdag og lørdag.....får en flaske vin av gubben om det blir negativt, da skal vi ivertfall kose oss med den:-) og ferietur som planlagt blir det......gøy å prøve, men nå blir det venting et par mnd men etter det blir det på prøving igjen:-)
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #8 Skrevet 20. januar 2009 Jeg har IKM lørdag eller søndag. Har masse symptomer som kommer og går, så jeg klarte ikke å vente og testa i dag, selvfølgelig negativ, men det er jo lenge til søndag. Hååper så inderlig...... Lykke til alle sammen!!!!
flise78 Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. januar 2009 Troya 76, hvilke symptomer har du? Jeg har også IKM til helgen....men har mine tvil. Har ikke symptomer så det er jo et veldig godt tegn for din del:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå