vinter-baby Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har hatt mye mens-smerter/murring og harde kynnere i flere dager. Har blitt lurt til å tro at det har vært noe på gang utallige ganger for å si det sånn... De siste timene har kynnerene blitt vondere, og nå tar det ordentlig tak nederst på magen, såpass vondt at jeg må stoppe med det jeg holder på med. Hadde kanskje trodd at dette var begynnende rier, men de kommer veldig ofte....er ikke mange minuttene/sekundene mellom hvert tak, samtidig som det kan ta flere minutter før neste igjen. Kan dette likevel være rier, eller blir jeg lurt IGJEN? Trodde det skulle være litt mer tid imellom riene, ihvertfall i starten. Og at de også skulle sitte i korsryggen, og ikke bare foran. Modningsrier kanskje? Noen som har opplevd lignende smerter? Er forresten -3 dager i dag, så er igrunn klar for at det skal skje noe Kan i grunn nevnes at jeg blødde litt i går, men regnet med at det bare var i forbindelse med at jordmor hadde sjekket modning før på dagen. Var da myk, men ikke mye til åpning å skryte av.
camillaen Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Kan jo være rier likevel.. Jeg ville ringt føden for sikkerhets skyld..
lego Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Jeg ville ha ringt føden ja. Kan være greit å finne ut om det faktisk er rier eller masrier eller noe... Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå