Gå til innhold

Sover du og/eller din bedre halvdel middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at soving hører natten til, men sambo mener at en hvil på opptil en time etter middag er helt ok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei - for da ville jeg sovet til 21-22 og ødelagt hele natta... :P

Skrevet

Hadde vært godt,men hvordan få til det med 2 viltre småtroll?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det hadde vært deilig, men hvordan få det til???

Skrevet

Nytter ikke her i huset. Som regel er han ikke hjemme, og når han først er hjemme synes jeg han kan vente til kidsa er lagt, så han får litt tid med dem =) Jeg liker ikke å sove på dagen, men om morgenene...=P

Skrevet

Nei det ville blitt litt vanskelig siden jeg er alenemamma...=)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Sambo sover ofte en time etter middag, men han er oppe tiiidlig og må sove litt på dagen for å fungere. Jeg har ikke tid, hehe, da hadde småen rasert huset.

Skrevet

Samboeren min sovner ofte når vi ser barnetv.. hender jeg også gjøre det, men det er heller sjeldent.. Vi ligger på hver vår sofa og sløver under barnetv,så fort gjort egentlig :)

Skrevet

skulle veldig gjerne gjort det av å til men tidsskjemaet tillater det ikke. ville også ødelagt nattesøvnen.

Skrevet

jeg sover en lur nå som jeg er i uke 31, men pleier ikke det til vanlig.. min kjære er sykemeldt pga depresjon, så om han føler for en lur så er det også greit om dagen, men han pleier ikke det når han er friskemeldt..

Skrevet

vi sover aldri på likt da siden vi har en 3 åring her også hehe..

Skrevet

nei, hvordan skulle det gått til med små barn???

sover samboern din en time mens du er tilstede for barnet?

jeg ler........hadde ikke blitt på tale hjemme hos oss!

men vi legger oss gjerne ned på et teppe på gulvet og hviler litt med barna rundt/oppå oss.

Skrevet

jeg sover aldri middagslur- ikke gubben heller....men d hender støtt han dupper litt der han sitter:) Gammel mann gjør så godt han kan...hehe!

Skrevet

Pleide å sove middagslur før jeg ble mamma, ja...beste søvnen jeg fikk i løpet av døgnet :-) Men nå er det en saga blott, gitt!

Skrevet

Nei, ettermiddagen er familietid og jeg hadde ikke kastet bort den gode tiden på soving. Hadde nok blitt sur om mannen min hadde sovet et time etter middag istedet for å være sammen med gutta. Jeg kan nok duppe om jeg setter meg ned når gutta ser barnetv/film, men for meg fungerer det bedre å gå en tur når jeg blir trøtt.

Skrevet

Nei, kun om jeg er veldig syk. Kan ikke fordra å sove å dagen, føler jeg kaster bort tid. Dessuten er ettermiddagen kvalitetstid for meg og gull=)

Skrevet

Jeg sover gjerne en time til tider sammen med vesla på dagen.

Og vis far er sliter etter jobb så får han lov å sove en times tid!

Går fint for oss...men så har vi bare ett barn å da.

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med å sovne på ettermiddagen, men en time går ikke. Blir max 15 min.

Det er mens snuppa ser på tv eller leker. Det ender med at hun kommer å klapper meg på kinnet å sier: Mamma! Hehe..

I helgene også dupper jeg litt av en gang på formiddagen mens hu sover i vogna. hehe.. er så avhengig av søvn, og nå er jeg også gravid da, så er litt mer unnskyldt.

Gubben sover aldri på dagen.

Det klarer han visst ikke, så det er jo fint for meg om jg ønsker en dupp.

Skrevet

Samboer synes også er lur på sofaen er fullt fortjent etter middag....Nå sover han med musikk på ørene og kan også sove seg gjennom det meste. Så om det er unger rundt ham så sover han like herlig..

Skrevet

nei vi sover ikke fast noe middag, men dersom en av oss er trett en dag slapper vi av i underkant av en time så blir ettermiddagen mye bedre.Er mye alene og rekker ikke da... men har den luksusen med store barn og det som er deili er når man er trøtt og daff så henter storesøsken de to små og leker med de i 10 min så dumper mammen med i sofa med en kopp te eller kaffe og overskuddet bare vokser igjen...

Skrevet

Mannen min sover jo til kl 16 pga han jobber natta, så han sover ikke noe før han drar på jobb igjen..

Kan hende jeg dupper av 5 min etter middag, men det er sjeldent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...