**sander&mams** Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 men jeg spør likevel.. jeg er nå gravid i 5 mnd med ei jente regner med att de fleste her har vært / er gravide .. så her kommer det: Etter sex blir livmora steeenhard - og jeg begynner å bli redd at det skader ungen ... har noen her erfaring med dette?
lego Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Det er helt normalt! Og litt ubehagelig, synes jeg da.... Er vel det som også kalles kynnere? Men det skader ihvertfall ikke ungen.
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor skulle ikke det være relevant her? ;-) Kan ikke gi noen råd.....bare si at jeg opplevde det samme noen ganger, og det gjorde VONDT..... har også opplevd at livmora har trukket seg VELDIG kraftig sammen under/etter orgasme uten at jeg var gravid..... Kanskje dere kan prøve en/noen andre stillinger? Litt mindre stimulering??? hehe;-p hva vet jeg,,,,, du kan jo også evt snakke med JM neste gang du skal dit....
**sander&mams** Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2009 nei trodde dere snakka om kun vogner og utstyr og sånn.. hehe Jeg kan ikke huske jeg ble sånn med Førstemann.. fuckings ubehagelig er det hvertfall.. men ikke så ubehagelig at vi lar vær sex - for all del;) Men den blir sånn uten at jeg kommr også.. hehe - huff *flau*
Mom2Two Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Hehe, det er jo et av de mer relevante spørsmålene jeg har lest her inne på lenge! :-) Det er nok kynnere.
**sander&mams** Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 hehe - ok - da sexer vi vidre dere:D
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Kynnere. Helt normalt og ufarlig så lenge de ikke blir vonde og regelmessige.
**sander&mams** Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2009 litt kjett hvis de går over til å faktisk bli rier... =/ Prematur pga et knull.. hafff
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #9 Skrevet 19. januar 2009 Jeg fikk det samme - hele svangerskapet. Mot slutten var det bare vittig, for magen ble helt firkanta og rar, og det tok gjerne flere minutter før det ga seg. Men ingen fare, ikke fikk jeg noen kortere fødsel (var ikke moden før vannet gikk, engang), og hun er født på menstermin - fem dager før UL-termin. Trodde det var ganske vanlig å få kynnere etter sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå