Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gru gledet meg veldig, siden jeg ikke har kjent noe spark enda.

JM trur det er jente=)Samboer ble litt skuffet..Han ønsker seg gutt..

Morkaken ligger foran, så må på ny UL 21 april, tilfelle keisersnitt..(derfor jeg ikke har kjent spark heller)Håper jeg slipper det..(KS altså..)

Er i uke 19 nå=)Ikke værtt noe dårlig eller noe. hadde ikke magen vokst, hadde jeg ikke trudd jeg var gravid engang. Veldig fornøyd med at alt er bra m bebisen.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt for deg. Var selv på UL på onsdag forrige uke...jeg er kun ca 14 uker på vei, men der så vi en liten bebis som lekte seg med nesetippen, sparket og vippet rundt inni magen min.....jeg fikk minnepenn med filmsnutter på fra ul'en....dette annbefales på det sterkeste hvis de kan det! Fantastiske minner!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...