lykkeligV Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Gru gledet meg veldig, siden jeg ikke har kjent noe spark enda. JM trur det er jente=)Samboer ble litt skuffet..Han ønsker seg gutt.. Morkaken ligger foran, så må på ny UL 21 april, tilfelle keisersnitt..(derfor jeg ikke har kjent spark heller)Håper jeg slipper det..(KS altså..) Er i uke 19 nå=)Ikke værtt noe dårlig eller noe. hadde ikke magen vokst, hadde jeg ikke trudd jeg var gravid engang. Veldig fornøyd med at alt er bra m bebisen.=)
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Så kjekt for deg. Var selv på UL på onsdag forrige uke...jeg er kun ca 14 uker på vei, men der så vi en liten bebis som lekte seg med nesetippen, sparket og vippet rundt inni magen min.....jeg fikk minnepenn med filmsnutter på fra ul'en....dette annbefales på det sterkeste hvis de kan det! Fantastiske minner!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå