Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere jenter med fibromyalgi opplevd tiden etter fødselen? Fødselen var tøff å jeg brukte alle kreftene mine på den. Det er nå snart 8 mnd siden å kroppen min er fremdeles veldig sliten med mye verk å lite energi. Fikk en voldsom psykisk knekk etter fødselen så jeg lurer på om det er dette som gjør at jeg ikke er fysisk i form ennå eller om det er fibromyalgien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan tenkes at det går litt på dette også. fikk høre at kost og søvn har mye å si i hvertfall. desverre så tenker jeg ikke så mye på at jeg har fått diagnosen for 4 år siden. har ikke tenkt på at det kan være det som av og til faktisk gjør at beina mine ikke vil bære meg enkelte dager, men presser meg selv bare enda hardere.... kanskje jeg burde tenke litt over dette selv og snakke med legen min om det. har bare fått en diagnose og ferdig med det aldrig hørt noe mer om det i etterkant.... men husker at moren min var veldig plaget med kroppen sin. av og til så bare fungerte den ikke.. kanskje du også burde snakke litt med legen din og høre. var til spesialist som sa at det ville bli værre og værre men har ikke merket det tror jeg... men med tre barn så er en alltid litt sliten kanskje?

Skrevet

Jeg merker ingenting til fibroen, fødte for 3 uker siden... Hadde også en veldig vanskelig og lang fødsel... Men jeg konsentrerer meg bare om babyen og hviler når jeg kan. Overlatter alt annet til mannen min.. Vi er nesten bare inne og stresser ikke så mye for å gå ut noe steder. Tror det har hjulpet masse...

Men hadde en fin svangerskap frem til 5 mnd, hadde ingen plager.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...