metaMORfose Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 Da får vi kanskje vite om alt er så bra som vi tror det er. Liv er det i hvertfall her inne, det er et aktivt barn kjenner jeg. Krysser fingrene for at det går bra. Skal på en privat klinikk og få 3D, og utvendig og innvendig UL.
NoDoubt Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Oi,oi,oi så spennende!!! Syns denne graviditeten er så fantastisk og spennende:-) Ønsker dere lykke til og for alt i verden kos dere:-) Vil dere vite kjønnet? Hold oss oppdaterte:-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Så spennende Må være en ekstra hærlig følelse for deg å kjenne alt livet der inne. Er så glad på deres vegne ! Lykke til
Mille** Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Så spennende! 3D ultralyd er virkelig en fantastisk opplevelse. Har absolutt troen på at dette går bra! Klem
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. januar 2009 #5 Skrevet 19. januar 2009 Så spennende da. Alltid spennende med UL; og kan tenke meg at det er en god del ekstra spennende for deres del. ønsker dere lykke til. Har selv stor tro på at alt går bra, og en god magefølelse for det. Du får sende inn en liten oppdatering her etterpå, vi er mange som tenker på deg /dere! God klem:)
metaMORfose Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 Oppdatering kommer en gang i løpet av morgendagen. Vi har time kl 09. Om vi vil vite kjønnet? Egentlig ikke, men hvis muligheten er der så kan jeg aldri tenke meg at jeg greier å la være å vite det. Så jo, jeg tror nok vi vil ))) hihi.. Dette svangerskapet er veldig spesielt, og veldig annerledes enn alle de andre jeg har hatt. Alt er liksom annerledes, og det er derfor jeg tror det går bra nå. Jeg bare vet det, liksom! Takk for at dere er så positive og følger med!
Gjest Skrevet 19. januar 2009 #7 Skrevet 19. januar 2009 Ingenting er som mors intuisjon, kjennes det annerledes og bra denne gangen så går det bra Håper spiren ligger rolig så de får sjekket alt de skal sjekke og dere får et klart bilde av det lille mennesket der inne.... *Hvisker* Får jeg lov å tippe??? Tror det er en gutt
NoDoubt Skrevet 19. januar 2009 #8 Skrevet 19. januar 2009 Jeg er overbevist om at det er ei lita jente;-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Lykke til på Ul - det er en helt fantastisk opplevelse. Gleder meg til en oppdatering.. Tror også det er ei lita jente..
metaMORfose Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2009 Da er jeg tilbake! Vi har vært på UL, handlet klær til meg som vokser ut av alt jeg har, og så spiste vi en tidlig lunsj. Alt er bra, dere. Ny termin er 1. mai, og alt er som det skal være i et normalt svangerskap. Jeg har ikke lagt på meg stort mer enn det babyen og alt den fører med seg bidrar med, og alle verdier er som de skal være. Og hva kjønnet er... vi venter en pike! )))) Nå skal jeg rydde inn det vi har handlet, og så skal jeg kose meg med mannen min. Ha en herlig dag, alle sammen!
Mille** Skrevet 20. januar 2009 #11 Skrevet 20. januar 2009 Så bra at alt ser fint ut! Gratulerer så mye med ei lita jenta, jenter er herlige! ) Kos dere!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. januar 2009 #12 Skrevet 20. januar 2009 Å så kjekt å høre at alt står bra til. Fin tid å få baby også på. Hele sommeren å bare kose dere sammen på hele familien. Koselig å få vite at det er en jente da, hadde du en følelese mot ett kjønn? Stor kos deg sammen med mannen din du, og ha en flott dag:) (kjekt med nye ting foresten, det gjør godt for kropp og sjel:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. januar 2009 #13 Skrevet 20. januar 2009 Så kjekt at alt står bra til. gratulerer med vesle pia i magen. ) Nå som dere vet kjønn, er det bare å begynne å tenke på navn.. Kos deg idag og ha en topp dag. Og enig med Kokkelimonke - alltid kjekt med nye ting..
Gjest Skrevet 20. januar 2009 #14 Skrevet 20. januar 2009 Pfff, så mye for mine evner som synsk Gratulerer så mye!! Nå begynner snart alt det bittelille rosa tøyet i butikkene å rope navnet ditt
ana baroma Skrevet 20. januar 2009 #15 Skrevet 20. januar 2009 Så flott at det kommer ei lita jente til dere:) Og at alt ser bra ut! Det er ganske forunderlig hvordan de blir til disse små
NoDoubt Skrevet 20. januar 2009 #16 Skrevet 20. januar 2009 Så utrolig kjekt:-) Ny termin 1.mai, når var den gamle terminen? tenkte meg det var ei lita jente:-)
blond Skrevet 20. januar 2009 #17 Skrevet 20. januar 2009 Godt å høre at alt sto bra til! Jeg tenkte også at du venter ei jente, rart at så mange gjettet på det her inne.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 20. januar 2009 #18 Skrevet 20. januar 2009 Så flott å høre at alt var bra:) Og gratulerer med en liten huleboer-prinsesse;) Tenk, om noen måneder har dere ei lita prinsesse i armene:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. januar 2009 #19 Skrevet 21. januar 2009 så gøy da:)) Gleder meg med dere.....sitter her med et stort smil, og kjenner at jeg er så glad på deres vegne.... bare 3 mnd igjen!!!
metaMORfose Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 21. januar 2009 Tusen takk, alle sammen. Mitt morsinnstinkt er visst ikke helt på stell, for jeg hadde følelsen av en gutt. Den forrige terminen var 2. mai, men min private termin er 5. mai. Så får vi se da, når hun føler seg klar til å komme ut! Det er faktisk bare 3 måneder igjen, ja. Blir veldig spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå