Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt seg på 3D ul her, når tiden er inne?

Både jeg og samboern min vil på 3D UL, da får man vite helt sikkert hva kjønnet er og man ser fostret tydeligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjempelyst til det!! :) Men vet du når man kan ta 3D UL?

Det er vel ganske sent i svangerskapet?

Skrevet

jeg hadde tenkt og ta det rundt uke 20.

det er da man begynner og se hvordan fostret er.

Skrevet

man skal gjerne vente til uke 24-25 med 3D UL, da får man sett mest :)

Skrevet

På ultralydklinikken.no så anbefale dem å ta 3D UL i uke 28..d e visst da du får de beste bildan.. :)

Skrevet

Jeg tenkte meg på 3d i uke 16 og uke 26.......Koster jo ikke noe mer med 3d og vil veldig gjerne se kjønnet derfor jeg skal ta i uke 16 og:)

Skrevet

Jeg var på 3D UL i mitt forige svangerskap rundt uke 28 tror jeg, og hadde en veldig fin opplevelse. Dro til Tønsberg, og der var de veldig flinke synes jeg :)

Vi skal definitivt tilbake når tiden er inne - vi fikk masse bilder og en lang DVD av hele timen! Er så absolutt å anbefale :)

Men bare for å si det slik - så er det ikke HELT sikkert at man får vite kjønnet. Legen hadde skikkelig problemer i begynnelsen med å se noe som helst, da lille jenta lå helt inntil livmoren og det var vanskelig å få noen bra bilder. I tillegg var urinblæra mi full, så han ba meg vennlig om å gå på do for at hun skulle få bedre plass - og DA funka det ;)

Skrevet

Jeg skal gå til Molnar på Oslo City legesenter. Han er super dyktig og ser kjønnet nesten hver gang. Så han anbefales på det sterkeste:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, hvis det bare er bilder du er interessert i...

Følg med i debatten i Dagbladet, det var en artikkel om viktigheten av tidlig ultralyd i avisen på tirsdag og også en artikkel i går.

Oslo City Legesenter og dr. Molnar var nevnt på tirsdag og artikkelen i går var utspill fra Helseministeren.

Det er visstnok helt vanlig i andre land at ultralyd allerede foretas i uke 11 til 13.

Skrevet

Jeg har hørt at det i mange tilfeller ikke er mulig å få noen gode bilder i det hele tatt, og her i byen koster det 1300,- Kjipt å betale så mye for ingenting.... Noen som vet mer om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...