Amia Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 .. er det vanlig? Er 4+6 idag og har skikkelige vonde ilinger i korsryggen, nesten værre enn når jeg skal ha mensen. Mulig det er teit å spørre om, men synes det er litt rart. Noen andre som har/har hatt dette?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 Hei jeg har det også sånn, er nå 50% sykemeldt grunnet vondt i korsrygg med iiling ned i rompe og lår og fram i hoftene. Hos meg startet det rundt samme tiden som du er i nå... nå er jeg 6+6
Amia Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2009 Huff ja, det er ikke noe godt dette :/ Startet først idag, men det er sånn konstant iling... Godt det ikke er et tegn på at det er noe galt da! Skal til lege på torsdag, så får snakket litt med han da
Tyren78-09+12 Skrevet 19. januar 2009 #4 Skrevet 19. januar 2009 Jeg har også veldig vondt i ryggen..jeg har hele tiden trodd det er pga vårt tunge fysiske arbeid, siden jeg var sykmeldt pga ryggen for nesten et år siden. Men kanskje det kommer av andre ting denne gangen.. Ev. en kombinasjon. Har jo vært veldig mye i ro i det siste pga at jeg ikke har vært i storform og at jeg den første tiden etter egginnsetting var veldig overstimulert og fikk beskjed om å holde meg helt i ro.. Ikke helt vant til det nei. Tar det veeeldig med ro på jobb for tiden..men kan ikke helt unngå å belaste ryggen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå