Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. er det vanlig? Er 4+6 idag og har skikkelige vonde ilinger i korsryggen, nesten værre enn når jeg skal ha mensen.

Mulig det er teit å spørre om, men synes det er litt rart. Noen andre som har/har hatt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har det også sånn, er nå 50% sykemeldt grunnet vondt i korsrygg med iiling ned i rompe og lår og fram i hoftene.

Hos meg startet det rundt samme tiden som du er i nå... nå er jeg 6+6

Skrevet

Huff ja, det er ikke noe godt dette :/ Startet først idag, men det er sånn konstant iling... Godt det ikke er et tegn på at det er noe galt da!

Skal til lege på torsdag, så får snakket litt med han da :)

Skrevet

Jeg har også veldig vondt i ryggen..jeg har hele tiden trodd det er pga vårt tunge fysiske arbeid, siden jeg var sykmeldt pga ryggen for nesten et år siden. Men kanskje det kommer av andre ting denne gangen..:) Ev. en kombinasjon. Har jo vært veldig mye i ro i det siste pga at jeg ikke har vært i storform og at jeg den første tiden etter egginnsetting var veldig overstimulert og fikk beskjed om å holde meg helt i ro.. Ikke helt vant til det nei. Tar det veeeldig med ro på jobb for tiden..men kan ikke helt unngå å belaste ryggen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...