09 <3 16 <3 Skrevet 19. januar 2009 #1 Skrevet 19. januar 2009 fikk se fostret, snurret rundt en gang og sprella men både hender og føtter, det var artig å se på og ikke minst godt å se at alt var bra !!
Zeke Skrevet 19. januar 2009 #2 Skrevet 19. januar 2009 så gøy da, gratulerer såååå masse ,heldiggris.
Vifikkiaugust Skrevet 19. januar 2009 #3 Skrevet 19. januar 2009 Så flott! Gratulerer! Ser virkelig frem til å forhåpentigvis se det samme som deg på torsdag:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå