Gå til innhold

Sover nesten ingenting...


vips-77

Anbefalte innlegg

Det er så utrolig slitsomt, jeg er bare så utrolig sliten av å ikke få sove, men i det siste har jeg sovet ca 3 timer i løpet av natta...

andre som sliter med søvn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sliter med samme problem. Har oppstykket søvn og våkner stadig vekk av noe. Enten er det fordi jeg snorker, eller så må jeg på do, eller så har jeg vondt i hofte/rygg, eller så er det vondt å snu seg i senga. Er noe uansett. Så når dagen kommer så er jeg stuuuptrøtt :( Døser meg gjennom dagene nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres sikkert rart ut, men egentli litt godt at d er flere, jeg sover nestn ingenting. de fleste jeg prater med skjønner ikke va jeg mener. føler at jeg har fått alle problemene denne gangen. d verste er at jeg ikke får sove på dagtid heller. heldigvis bare 6 uker til termin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut ja. Jeg sover fryktelig dårlig om natta, våkner hver gang jeg beveger meg, våkner av halsbrann og kvalme, våkner av at jeg må på do og ikke nok med det så snorker barnefar så det er vanskelig å sovne igjen også. Sitter ofte å sover pga halsbrannen og kvalmen og da blir jeg ganske stiv i nakken også :(

Jammen deilig å få klage litt :D

Vi må nok bare venne oss til våkenetter, det blir jo ikke akkurat bedre etter at babyen er født heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

...zzzzzzzz...veeeeldig trøtt på jobben om dagen pga manglende nattesøvn.

 

Våkner av absolutt alle lyder (sov hardt som en stein før, så dette er veldig uvant, og når jeg våkner så er jeg LYS våken. Halsbrann, vanskelig å finne gode stillinger å ligge i, periodevis kvalme...

 

...jeg tror vi lider av det samme alle sammen, gitt :) hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,d blir maks 2-3timer søvn om natta.....klarer og sove 1time på dagen hvis jeg er heldig :) men d er vel bare kroppen som forbereder seg på lite søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Godt å se at det er flere som sliter med samme problemet! Sover veldig dårlig for tiden, plages med bekkenet, så hver gang jeg må snu meg i sengen er ett stort prosjekt... Så får jeg vondt oppover ryggen, så må jeg på do, opp å gå litt, drikke litt osv... Dette er tredjemann så jeg har prøvd det før, men ikke enig i at kroppen trenger å forberede seg på våkenetter, kan vel få sove godt til babyen er kommet så vi ikke er utslitt allerede før det har begynt!! Men sånn er det, en mnd igjen til termin, gleder meg til å få se han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...